İlişkim varken daha önce platonik aşık olduğum kişi hayatıma girdi ve o da benden hoşlanıyormuş ne yapıcam şimdi ?

Neredeyse 6 sene hep onu düşündüm ve bir anda hayatıma girdi. En başından beri o da beni seviyormuş şu an gerçekten dağılmış ve kötü vaziyetteyim. Bana akıl verin lütfen.
İlişkim varken daha önce platonik aşık olduğum kişi hayatıma girdi ve o da benden hoşlanıyormuş ne yapıcam şimdi ?
Cevapla