Aşkta platonik veya karşılıksız sevmek bazılarının alışkanlığı mıdır?

Tanıdığım o kadar çok insan var ki, çocukluğundan beri hep imkansızı sevmiş. Olmayacağını bile bile devam etmiş. Sürekli sevdiği çocuğun gözlerinde ufak da olsa bir sevgi kırıntısı aramış. Reddedildiği halde kabullenip yoluna bakmamış. Bu durum normal mi? değilse neden bu döngüden çıkamaz kimileri?
Aşkta platonik veya karşılıksız sevmek bazılarının alışkanlığı mıdır?
Aşkta platonik veya karşılıksız sevmek bazılarının alışkanlığı mıdır?
Cevapla