Bu hayatta sürekli benim başıma gelmesi kader mi şanssızlık mı, sizce ne diyebiliriz?

Şaka yapmıyorum her şey benim başıma geliyor sınanıyorum büyük bir şekilde neyse aşko dimdik ayakta durduk boynumuzu eğmeyelim

Bu hayatta sürekli benim başıma gelmesi kader mi şanssızlık mı, sizce ne diyebiliriz?
Cevapla