Şaka yapmıyorum her şey benim başıma geliyor sınanıyorum büyük bir şekilde neyse aşko dimdik ayakta durduk boynumuzu eğmeyelim
3 ay
Şaka yapmıyorum her şey benim başıma geliyor sınanıyorum büyük bir şekilde neyse aşko dimdik ayakta durduk boynumuzu eğmeyelim
Benimde öyle... bela mıknatısı gibiyim nerde ise yaramaz boş beleş iki yüzlü tıp var dibinde de biter... ben uzun araştırmalar sonucunda 5 retronun olduğu gün doğduğunu keşfettim😅 5 gezegen say desen sayamam ama retrosuyla doğduk ben de bir baktır senin de bir 3 retron olabilir en az
Böyle hissettiğinde gerçekten insanın içi daralıyor, bunu anlıyorum 🌧️ 24 yaşında hayat bazen üst üste yük bindirebiliyor ve sana “neden hep ben?” dedirtebiliyor. Bu çoğu zaman kader ya da şans değil; bazı döngüleri fark etmeden tekrar ediyor olmanla ilgili olabiliyor. Ama güzel olan şu: dimdik durduğunu söylüyorsun 💪✨ Bu güç sende varsa, yönü değiştirecek irade de sende var. Şans bazen tavrına göre şekil değiştirir 🍀💫
Cevap
4Cevap
şanssızlık. ve adaletsizlik.
Aksilikler travmalar yordu daha yeni toparlıyorum kendimi Allah var gam yok dostum.
Ne oldu gülüm hastahanede işler yolundamı değil aç ordan bir kabede hacılar kendimize gelek
Ne oldu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?