Benim bu yaşadıklarım şanssızlık mı kader mi?

Hayatım boyunca mutlu olmadım ailem hep kavgacı kavga gürültü eksik olmadı. Arkadaşlarım evlendi ben evlenemezsin bile. Kıskanmıyorum ama bir arkadaşım kızın ne hatalı ne isteği varsa gerçeklesti benim hiçbir istediğim olmadı. Neden? Böyle düşünmekte istemiyorum ama sürekli aklıma bunlar geliyor. Ben kötü biri miyim kıskanç mıyım?

Benim bu yaşadıklarım şanssızlık mı kader mi?
Cevapla