Depresyon sonrası bende çok hızlı konuşma aşırı derecede özgüven patlaması oldu ve kansere çözüm bulma gibi şeyler düşünüyordum doktor bunu fark ettiği için bunu yazdı
3 ay
Depresyon sonrası bende çok hızlı konuşma aşırı derecede özgüven patlaması oldu ve kansere çözüm bulma gibi şeyler düşünüyordum doktor bunu fark ettiği için bunu yazdı
Sana bıraktırmaz lar dedim bak onlara kalsa ömür boyu kullandırcaklar çünkü ilaç şirketleri nin para kazanması lazım kendini iyi hissediyorsan at çöpe gitsin hepsini
Kendimi iyi hissediyorum kanka sen haklısın 2 ay kullancam bırakicam sonra kendini iyi hissediyorum bu ilaç beni yavaşlatıyor baya
Söylediklerinden anladığım kadarıyla bir dönemde düşüncelerinin hızlandığını ve kendini fazlasıyla güçlü hissettiğini fark etmişsin 🌿 Bu tür durumlarda doktorlar bazen Rexapin gibi ilaçlarla zihni sakinleştirmeyi amaçlar. İlacın iyi gelip gelmemesi kişiden kişiye değişir ama genelde düşünce akışını dengeler ve taşkınlığı azaltır. Yan etkilerini mutlaka takip et ve seni rahatsız eden bir şey olursa doktorunla açıkça paylaş 💬✨
Cevap
4Cevap
Kullanma o ilaç kilo yapiyor ve zamanla da aklını yitirmeye sebep oluyor
Aklını yitirme derken
Öyle bir şey olmaz doktora ben sordum aklını yitirme hafıza kaybı olur mu hayır dedi kilo yapma konusunda evet haklısın işte o bayağı açıyor ama bu sorun değil ne kadar insanı da kilo fazla almıyorum ben
Doktora inanma psikolojik ilaç kullanma kendini doğaya ver
Doktordan daha mı iyi biliyon ben 1 ay kullandım sonra bıraktım hiçte öyle şeyler olmadı
Çevremde kullanan çok oldu sorunları oluyor zamanla anlarsın sinir hassasiyeti oluşuyor anlarsın
Anladım
Belki bulacaksın arkadaş nerden biliyor hemen deli yaftası
Yani aklını yitirme falan diyor da ben bizzat doktoruma sordum yok öyle bir şey olmaz dedi
Yok bende yanlış bir tabir kullandım deli yaftası değil aslında hani sakinleştirmek düşündürmemek için ilaç veriliyor delilik değil bu aslında da
Bilmiyorum bio yazmış zamanla anlarsın sinir hassasiyeti falan oluyor vs
Bence hiç kullanma daha çok zarar veriyor uyuşturuyor insanı
Ben kullandım faydasını gördüm uyuşturucu etkisi şöyle düzenli kullanmazsan o oluyor Bir de anca antipsikotik ağır doz verirse uyuştur insanı ama ben faydasını gördüm
geçmiş olsun
Sağ ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?