Rexapin 5 mg yarım iciyordum yarımında yarısını içerek yani 1.25 mg olarak bıraksam zararlı olur mu?

İlacı azaltarak bırakıyorum lütfen bilgisi olan yazsın

Rexapin 5 mg yarım iciyordum yarımında yarısını içerek yani 1.25 mg olarak bıraksam zararlı olur mu?
Cevapla