3 buçuk haftadır escitalopram (antidepresan) alıyorum. İşe yaramadı gibi. Doktorum dozacı 15 mg yapalım o zaman dedi. Yapayım mı?

Endişeleniyorum ilaç konusunda. İşe yarıyor mu cidden? Daha iyi hissediyor musun? Dozacıda artırma taraftarı değilim bir kaç ay kullanıp bırakmaktı niyetim. Vallahi bilmiyorum

3 buçuk haftadır escitalopram (antidepresan) alıyorum. İşe yaramadı gibi. Doktorum dozacı 15 mg yapalım o zaman dedi. Yapayım mı?
Cevapla