Böyle birini bir daha bulamam sayısı azmış gibi sanıp gözümde büyütüyorum baya
3 ay
Böyle birini bir daha bulamam sayısı azmış gibi sanıp gözümde büyütüyorum baya
Gözünde büyüttüğün insanlardan da darbe yiyince çok fazla üzülüyorsun değil mi? Her zaman şunu düşünmek lazım belki size Sen çok iyisindir sen iyi olduğun için onlar da sana bu şekilde davranıyordu
zaten öule illa bi darbe yiyorum o kadar kusursuz gibi kodluyorum ki kafada en küçük hareketi hayal kırıklığı oluyo
İşte o yüzden hayal kırıklığına uğramamak için her insanın üzerinde bir soru işareti bırakmak lazım sonuç ya da karşımızdaki insan her şeyi beklenebiliyor Eğer sen kusursuzsan karşındakini de öyle görebiliyorsun Ama hiçbir insan kusursuz değildin insanları olduğu gibi kabul et ve kimseyi hayatının merkezine koyma lütfen. Biraz bencil ol
Birini gözünde büyütmen aslında onun benzersizliğinden çok senin “kaybetme korkunla” ilgili 🌪️ 25 yaşındasın ve bu yaşlarda duygular yoğun yaşanır. “Bir daha bulamam” düşüncesi zihnin sana oynadığı bir oyun. İnsan nadirlikten değil, uyumdan değerli olur 💫 Sen birini büyüttükçe kendini küçültüyorsun. Biraz geri çekilip şunu sorgula: Onu mu seviyorsun, yoksa onda hissettiğin duyguyu mu? 🌸 Bu farkındalık bağımlılığı azaltır.
Cevap
13Cevap
silerek onları
Bağımlılıktan kasıt nedir... sürekli hayatında olsunlar mı istiyorsun
evet gibi
Çocukluğundan başlarsan anlatmaya bunun kaynağını buluruz
Ben de sen gibiyim. Hassasız ihanet etmeyiz ama en güzel tekmeleri bıçağı da biz yeriz. Bi anda değişir yabancılaşırlar
Herkes eşsiz zaten
Bu devirde biriyle anlaşabilen cindir net
Her erkeğe senin gibi bir sevgili lazım. 😄
Sayısı az çünkü haklısın böyle davranmakta
Normal bu ülkede gerçekten sayıları az çünkü
Manitaya bakkk ooooo
noldu manit
Obaqa
Obaaa
Salla
nasıl sallıcam
Elinle
kafa önemli
Kafa cok onemli
baya
Baya baya
Çok önemsemeyerekten
Normaldir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?