Tarih ya da siyasetten anlamıyor olmak "dişillik" belirtisi midir?

Birkaç ülke birçok ülkeyi vuruyor biz takip ediyoruz da ne oluyor öncelikle, hiçbir şey olmuyor tabii ki. ama bir yandan da özellikle hemcinslerimin tarih ya da siyaset ya da dünya gündemini takip etmeyi ERKEK İŞİ olarak gördüklerini görüyorum cok üzülüyorum 🥀💔 böyle bakınca neden parmakla sayılabilecek kadar kadın var siyasette, hem dünyada hem kendi ülkemizde, nedenlerini anlayabiliyorum bazı kızlar cidden erkeksi buluyor bu konuları. nasıl ki futbol erkek sporu değilse, siyaset de erkek egemen bir alan olmamalı ya öyle görülmemeli. herhalde bu alanlarda okumalar yapıp erkeklerle konuşunca kadınlar tarafından pick me görülüyoruz ama öyle görenler cahil bana göre ve cahillik hiç de dişil bir özellik değil.

Çok detaylı bilmeye gerek yok ama en azından, zahmet olmazsa, İsrail'le İran arasında neler oluyor öğren ve gerekirse endişelen bebeğim ❤️

Tarih ya da siyasetten anlamıyor olmak dişillik belirtisi midir?
Tarih ya da siyasetten anlamıyor olmak "dişillik" belirtisi midir?
Cevapla