Tepeden tırnağa bir taraftarlık bir düşmanlık. Bir partiye oy veren diğer partiliyi zombi belliyor. Takım tutar gibi hatta daha beter şekilde partili olunuyor. Arkadaşlar her parti bir fikirdir. Kurucuları tarafından ortaya atılan bir fikir. Birisinin fikrini ölümüne savunmak akıl karı değil. Hukukunu aşmadan herkes fikrini beyan edebilir buna düşünce özgürlüğü deniliyor.
Eskiden Galileo dünya dönüyor dediği için ölüme mahkum edilmişti. Bu zihniyette aynı zihniyettir. Başkalarının temel haklarina saygı duyarak herkes fikir beyan edebilir
İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi Herkesin bunu okuması şart 30 madde www.google.com.tr/url
Siyasi görüş farklı diye bu kadar düşmanlık doğru mu?
Şuanda doğru arkadaş parti turmuyorum chp ye mhp hdp ye oy vermiyorum sevmiyorum ama akp li görünce s.. kesim geliyor elim ayağım titriyor bir millet ile bu kadar billur gecilmesi ve o milletinde bu kadar sal4k olması beni çıldırtıyor
Reis hirsizimi kaldi ya Ergenekon diye fetocular Atatürkculeri içeri atti birisi gururuna yediremeyip intihar etti feto ile kolkola girip g... tunu yalan adamlar simdi baska partilere fetocu diyor ve millet inanıyor çıldırıyor insan 😁