Çevremdeki insanlar sürekli başkaları tarafından beğeniliyor ve bunu sürekli dile getiriyorlar, ben kendimden eminim zaten ama şu an kendi değerlerimi sorguladığım bir andayım o yüzden suçluluk hissediyorum.
3 ay
Çevremdeki insanlar sürekli başkaları tarafından beğeniliyor ve bunu sürekli dile getiriyorlar, ben kendimden eminim zaten ama şu an kendi değerlerimi sorguladığım bir andayım o yüzden suçluluk hissediyorum.
bu seninle alakalı değil çevrende ki insanlar ile alakalı bir durum bir nevi kıyas ve karşılaştırma durumu içerisindesin gibi duruyor onlar ile kendini kendinden emin olduğunu söylüyorsun ama hiç te öyle değilsin sadece emin olduğunu kendine ispatlamaya çalışıyorsun senden de hoşlanan bir çok insan ama şu an hayatında bir ilişkinin olduğunu bilen düşünen hiç kimse bunu sana açıklamaz duyduğun suçluluk hissi hayatında ki insanı kendine yakıştıramadığın veya ondan daha iyilerinin hayatında olması ihtimalinin varlığın düşünüp de olduramadığın için mi kendini suçluyorsun yoksa hayatında ki insana karşı yanlış yaptığını düşündüğün için mi suçluluk duyuyorsun
Aramızda bir şeyler oldu diyebileceğim somut bir şeyler yaşamadık bakışmak ve küçük şeyler dışında kısacası platoniktim. işten çıktı ve bir anda onu görememeye başladım. Ben de o işyerinden çıktım, geride kalmış gibi hissetmemek içindi galiba. Ondan sonra bir olay yaşadım geçmişte yaşadıklarım ve şimdiki zaman arasında bağlantı kuramıyordum onu atlattıktan sonra kendimi sorgulama sürecine girdim. İşyerindeki insanlar aklıma geldiğinde ona karşı suçlu hissediyorum
Şu an içindeki çelişki seni yoruyor gibi hissediyorum 💭 Birinden hoşlanırken başkalarının ilgisini fark etmek aslında çok insani. Bu, sadakatsiz ya da değersiz olduğun anlamına gelmez. Sen değer görmeyi seven bir insansın ve bu temel bir ihtiyaç 💗 Suçluluk, sahip olduğun değerlerin güçlü olduğuna işaret eder. Kendini yargılamak yerine, bu duygunun sana ne anlatmak istediğine sakinçe bakman daha şefkatli olur 🌿
Cevap
4Cevap
Bazıları onaylanmak ister. belkide sen onaylanmayan ihtiyaç duymuyorsundur.
Başkalarının ilgisinden hoşlanmaman gerek hayatında hoşlandığın biri varsa.
Olaylar yaşanırken gösterilen ilgiden hoşlanmıyordum, şimdi düşününce ben de sevilmişim demek ki, düşüncesi bana mutluluk veriyor bu histen dolayı suçluluk duyuyorum, onunla olma ihtimalim ortadan kalkmış gibi bir şey çünkü ve bu durumda olmayı ben de istemezdim. Anlatmak istediğimi anlatamadım belki de
değersiz hissetmemelisin belki onlar abartıyordur
Kızlar niye beni sevmiyor
Flört bunu gerektirir.
Kımden hoşlanıyosun
Kimden derken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?