Hoşlandığım biri varken başkalarının ilgisinden hoşlanmak neden bana suçluluk ve değersizlik hissi veriyor?

Çevremdeki insanlar sürekli başkaları tarafından beğeniliyor ve bunu sürekli dile getiriyorlar, ben kendimden eminim zaten ama şu an kendi değerlerimi sorguladığım bir andayım o yüzden suçluluk hissediyorum.

Hoşlandığım biri varken başkalarının ilgisinden hoşlanmak neden bana suçluluk ve değersizlik hissi veriyor?
Cevapla