Yaşadığım 10 değil 20 değil.. Neden birine karşı az da olsa kalbim atsa o kişi hemen sevgilili buluyor?
Awk yeter artık kimseyi sevmicem, hayatıma rahibe olarak devam edicem. Evlendirme kurumu gibi oldum resmen...
Yaşadığım 10 değil 20 değil.. Neden birine karşı az da olsa kalbim atsa o kişi hemen sevgilili buluyor?
Awk yeter artık kimseyi sevmicem, hayatıma rahibe olarak devam edicem. Evlendirme kurumu gibi oldum resmen...
Keşke benimde başımı bağlasanız çok yalnızım , şakar bir yana acaba süreci mi çok uzatıyorsunuz istediğiniz biri olunca hemen davranın ben seni istiyorum hoşlanıyorum deyin
Öyle basitlik oluyor hayatta yapmam
Nasıl biliyorsanız öyle yapın ya da hislerinize göre , ben çok anlasaydım yalnız olmazdım :))
Cevap
5Cevap
Demek ki seviyenin üzerinde seksi ve güçlü olan erkekleri seviyorsun onlar da sana bakmıyor bu kqdar basit
Hayır tam tersi genelde altında oluyor
bende yalnizim lütfenn bana karşı da bisey hisseder misin
Of ya ticarete atılcam artık
kiz başına 1000 nakit jsjsj
Erkeksiz yaşamaya alış şimdiden
Çok da gerekli değil zaten
20 değil mi
Anlamadım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?