Neden birine karşı en ufak bir şey bile hissetsem hemen başkasıyla birlikte oluyor?

Yaşadığım 10 değil 20 değil.. Neden birine karşı az da olsa kalbim atsa o kişi hemen sevgilili buluyor?

Awk yeter artık kimseyi sevmicem, hayatıma rahibe olarak devam edicem. Evlendirme kurumu gibi oldum resmen...

Neden birine karşı en ufak bir şey bile hissetsem hemen başkasıyla birlikte oluyor?
Cevapla