Sevgiliye karşı yabancı hissetmek. Duygusuzlaşmak. Neden olur bu?

yakın olmadığım bir arkadaşım gibi sanki. Önceden bana ilgi göstersin vakit geçirelim istiyordum. Şimdi umrumda değil daha az konuşalım biran önce uyusun istiyorum ya da biyere gitsin benimle konuşmasn. Bu arada başka şehirlerdeyiz. uzağız birbirimize. Ayrılsak üzülürüm onuda biliyorum. Neden böyle olmaya başladı hiçbir fikrim yok.
Sevgiliye karşı yabancı hissetmek. Duygusuzlaşmak. Neden olur bu?
Cevapla