Bazen hiçbir sebep yokken suçluluk hissi kaplıyor içimi + hiçkimsenin beni sevmediğini düşünüyorum bunun sebebi nedir?

Yardımcı olabilecek insanlar yorum yapsın lütfen. Boş yorum yapmazsanız sevinirim
Bazen hiçbir sebep yokken suçluluk hissi kaplıyor içimi + hiçkimsenin beni sevmediğini düşünüyorum bunun sebebi nedir?
Cevapla