Kendimi yanlız hissediyorum hayatımda biri olmadığı için?

Ama aynı zamanda hiç kimseyi de istemiyorum hayatımda herkesi elimin tersiyle itiyorum böyle büyük bi boşluğun içindeymişm gibi sizede oluyormu oldu mu ya da nasıl geçer bilmiyorum
Kendimi yanlız hissediyorum hayatımda biri olmadığı için?
Cevapla