Reglken herşeye alınıyorum kimse beni sevmiyor diye ağlıyorum sürekli böyle bu dönemlerde neden böyle oluyor?

Herkese alınıyorum kendi kendime küsüyorum
Reglken herşeye alınıyorum kimse beni sevmiyor diye ağlıyorum sürekli böyle bu dönemlerde neden böyle oluyor?
Cevapla