Bugün kendimi hiç iyi hissetmiyorum birini kafaya taktım kendi kendime öfke ve kızgınlık duydum kafamda çeşitli şekillerde senaryolar düşünmeye başladım ve şu anda kafam çatlıyor. İçimde biriken cümleler sözler.

03 Şubat 2026 Salı 22.50
Bugün kendimi hiç iyi hissetmiyorum birini kafaya taktım kendi kendime öfke ve kızgınlık duydum kafamda çeşitli şekillerde senaryolar düşünmeye başladım ve şu anda kafam çatlıyor. İçimde biriken cümleler sözler.

03 Şubat 2026 Salı 22.50
Seni az çok çözdüm ben , sende şey var biri senin için değerli ise o seninle birlikte olsun seninle Zaman geçirsin varlığında yokluğunda bile benimle , yokluğun da ise senin için çok zor oluyor sevgi senin baglilik demek ama karşında ki öyle olmayınca ya da o verimi almayınca içinden neler yapabilirim benimle nasıl daha çok ilgilenir diye Tsunami gibi kapılıyorsun. Ah ah bu işler karışık.
Aslında tam da öyle değil yani sebepsiz yere olunca üzüyor
Öyle öyle suss 😹 surda güzel analiz yaptık içine etme ehehssm tamam işte o içinde ki durumlar seni öyle yapıyor
😊😊
İlgiyi dağıtmak gerekiyor. Beyni daha fazla başka şeyle meşgul etmek lazım. Mesela yeni bir dil öğrenmeye çalışmak beyinde daha fazla ezber yapmanı gerektireceği için ister istemez düşünme şeklin değişecek. Daha basiti daha önce duymadığın bir şarkının sözlerini ezberlemeye çalışmak olabilir. burada amaç beyindeki öğrenim mekanızmasını çalıştırarak aktif olan düşünce akışını bozmak.
Geçer mi sence
Psikolojik destek almak zor değil tabiki de neden böyle oluyor bilemedim
Anladım bazı zamanlar hiç aklıma gelmiyor
Yani aslında hep bir şey yaşadığım bir durum değil süreklilik arz etmiyor
Teşekkür ederim efendim
Kafanı farkı şeylere odakla , keyif alacağınız bir şey yapın , insanlar hep can sıkıyor ve bunun hiç bir zaman sonu gelmiyecek , her zaman öfke duyarsak hayattan keyif alamayız
Çok teşekkür ederim ya yorumun ilaç gibi geldi üzülüyorum bazı zamanlar gözlerim doluyor
Rica ederim ne demek 🙋 Hepimiz üzülüyoruz zaman zaman, çünkü insalar gerçekten acımasiz hayat zaten zor birde onlar zorlaştırıyor ama Allah var gam yok herkes ektiğini biçer bunun tesellisi güç veriyor, sende Allah'a havale et , rabbim gönül ferahlığı versin inşallah 🙏
Allah'ım bugününe şükür beterin beteri var asla isyan değil istediğim ama insanlardan yoruldum kime değer versem sonunda üzülen ben oluyorum yanlış mı yapıyorum değer vermekten bağ kurmakla sevgi göstermekle
İnsanlara gereğinden fazla anlam yüklemek hayel kırıklığına sebep oluyor çok normal bir durum bu , herkes vicdan muhasebesini yapmıyor seni uzene mesafe koyman yeterli olacaktır,
Haklısın gerçekten
Hadi bakalım o zaman bir silkelen güzel şeylere odaklan 👍👍💞🌹
Bazı zamanlar düşünüyorum da ben kötü bir insan mıyım diye
Böyle düşünmene gerek yok insan cani aviyinca her gaflete düşebilir, sadece canini acıtmışlar sende aynısını yapmak istemissin o kadar düşünmek farklı bir şeydir uygulamak cok farkli birsey , o yüzden bu seni kötü yapmaz
Yok ben bir şey yapmadım ama çok yoruldum ben bu dünyadan gerçekten
Bu hayat çekilmez hale gekdi çünkü
Bazen diyorum iç bir ilaç git anneme kıyamıyorum
Sacmalama bu bir çözüm degil öyle olsa herkes yapar kurtulur
Çoğu kişinin sebebi var benim Yok ki
Kinsenin yok
Haklısın
💞🌸
😊🫂
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸🌹
Rica ederim ne demek
Şu an çok sıkışmış hissediyorsun, öfke de takıntı da aslında acının maskesi 🧠💔
Biri kafaya takıldığında zihin kontrolü ele geçirir, bu çok normal.
İlk adım, senaryoları “durdurmaya” değil, fark etmeye çalış. “Yine başladı, bu sadece düşünce.” de. 🧩
Sonra enerjini bedene indir; yürüyüş yap, soğuk suyla yüzünü yıka, kısa nefes egzersizi dene.
O kişiye söyleyemediğin cümleleri kağıda yaz, yırt at; zihnin boşalır ✍️🗑️
Ve kendine şu soruyu sor: “Bu insan buna değecek kadar hayatımdan zaman çalmaya değer mi?” Çoğu zaman cevap hayır oluyor. 🕰️💭
DM’den yazma kısmını kullanmam doğru olmaz, ama burada konuşmaya devam edebilirsin 💬
Teşekkür ederim
Cevap
9Cevap
başka hobiler bul kral
Teşekkür ederim
Egonu bir kenara bırakmayı öğrenmelisin. kaç tane insana neyi öğretebilirsin. bazen geçip gitmek gerekiyor.
Haklısın
Bende maalesef yaşıyorum bu durumu o kişinin umrunda değilsin ama o kişiyi unutamıyorsun senaryolar kuruyorsun 😢
Gerçekten ne yapacağız
Dostum profesyonel destek şart bu durumlarda önce genellikle ilaç tedavisi sonrasın da da terapi desteği alabilirsin
Teşekkür ederim
bi psikolojik destek bu agir durumdaysa ya da baska seylerle ugras
Bazı zamanlar geçiyor
Yoksay. İlgini dağıt.
Yapmaya çalışıyorum ama işte
Hayatında yer edinmediginin farkına var
Nasıl yani
Görüldü atan kişinin senin hayatın için senden daha önemli olmadığını anlarsan sorun olmaz
Haklısın
Terapi ile başlayabilirsin
Deneyeceğim
Mutlu edecek seyler yapip unutmaya çalış
Deniyorum ama yinede aklıma geldi
Psikolojik destek almanızı öneririm
Teşekkür ederim
İnşirah suresini oku
Gerçekten işe yarıyor mu ☹️
Ruhu biraz ferahlatıyor inanarak okuyunca
Teşekkür ederim
Rica ederim
Senaryo kurmam ki
Anladım
Kendine hayat bularak
Haklısın
Bu aralar hep bir senaryolar var bu sitede zaten
Benimkisi gerçek
Sitedeki klasik kavgalar işte
Haklısın pek bitmiyor
Adam iyiymiş.
😃😃
Koyun can derdinde
düşünmeyerek.
Bende bırakamıyorum
Çok kötü ya
Sorunlu musun
Cevap bu mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?