Birini kafaya takıp senaryolar kurmayı nasıl bırakabilirim, bu öfke ve takıntı hissi nasıl geçer?

Bugün kendimi hiç iyi hissetmiyorum birini kafaya taktım kendi kendime öfke ve kızgınlık duydum kafamda çeşitli şekillerde senaryolar düşünmeye başladım ve şu anda kafam çatlıyor. İçimde biriken cümleler sözler.

Birini kafaya takıp senaryolar kurmayı nasıl bırakabilirim, bu öfke ve takıntı hissi nasıl geçer?

03 Şubat 2026 Salı 22.50

Birini kafaya takıp senaryolar kurmayı nasıl bırakabilirim, bu öfke ve takıntı hissi nasıl geçer?
Cevapla