Gençliğimi boşuna geçirmişim gibi geliyor 25 yıllık hayatımda hiç erkek arkadaşım veya sevgilim olmadı çok mu kötü durumdayım?

Bu yıllara da tekrar dönemiyoruz gencim güzelim ama artık yaşlandığımı hissediyorum, hayata da bi defa geliyoruz sanki tüm hayatımı heba etmişim gibi geliyor zaten böyle giderse evlilik de zor var mı benim gibi olan

Gençliğimi boşuna geçirmişim gibi geliyor 25 yıllık hayatımda hiç erkek arkadaşım veya sevgilim olmadı çok mu kötü durumdayım?
Cevapla