22 yaşına geldim, hiç sevgilim olmadı ve gençliğimi boşa harcadım mı?

Şimdi öncelikle kızlar konusunda herkes bir şeyler yaşıyor, yemeğe gidiyor, sevgilisi ile geziyor, sahile gidiyor, konuşuyor, bir şeyler yaşıyor, gençliklerini doya doya yaşıyorlar. Benim tüm gençliğim çöpe gitti, artık saçı sakalı da saldım, bakım da yapmıyorum. Üni bitince çalışıp işten eve, evden işe gidip geleceğim ama yazları yine herkes sevgilisi ile tatile vs. giderken ya da gezerken benim çalışacak olmam çok zoruma gidiyor.
22 yaşına geldim, hiç sevgilim olmadı ve gençliğimi boşa harcadım mı?
Cevapla