22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı gencligim bosa mı gitti sizce?

Kendimi çirkin bulmuyorum bazı insanlarda güzel buluyor ama bu güne kadar hiç sevgilim olmadı hiç opusmedim bir erkekle kafeye gitmedim hiç bilmiyorum platonik sevmiştim önceden hiç umurumda değildi ama artık umursuyorum biraz sizce geç mi kaldım yoksa tam zamanı mı
22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı gencligim bosa mı gitti sizce?
Cevapla