- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
10 ayBoşa geçti diye düşünürsen yanlış düşünürsün. Bende senle aynı yaştayım tek farkımız ben büyük bir aşk yaşadım sonrasında ilişki bitti. Daha da kimseyle bir şey yaşamadım. Şimdi ise kimseye bir şey hissedemiyorum. Yani benim yaşadığım şeyleri yaşamanı istemem. Ha bir de işin şu yönü var. İlişkiler yaşarak bu ilişkilerin dinamizmini öğreniyorsun bununla beraber sen ne istiyorsun onu keşfediyorsun. O yönden eksi bir şey
05 Yorumla
Soran10 ayHayat bayat desene
- 10 ay
Hayat aslında bayat değil insanlar kendini bilmiyor. Kendini bilen insan ne yapmak istediğnii de bilir.
Soran10 ayÖyle doğru
- 10 ay
Yapman gereken çok zor bir şey bu. Ne istediğini bilmek, neleri seversin, neyden hoşlanırsın vs insanların çoğunun bunlara bir cevabı maalesef yok
Soran10 ayİnsanlar sevmekten emin bile değil ki ne istediklerini bilmiyorlar
En İyi Cevaplar
10 ayHayır, kesinlikle hayır. Herkesin gençliğinde bir sevgilisi veya ilişki yaşamış olması gibi bir kural yok. İnsanlar farklı hayatlar yaşar, farklı deneyimler kazanır. Bu, senin gençliğinin boşa geçtiği anlamına gelmez; belki de o süreyi kendini tanımaya, ilgi alanlarını keşfetmeye ve kişisel olarak büyümeye ayırmışsındır. İleride doğru kişiyle tanıştığında, geçmişin eksik bir şey değil, seni olgunlaştıran ve hazır hale getiren bir süreç olarak anlam kazanacak.
12 Yorumla
Soran10 ayTeşekkürler 🙏
- 10 ay
Rica ettim bende teşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı. Belki de böylesi daha hayırlıdır. Belki de bu yaşa kadar abuk subuk insanlar hayatına girip psikolojini yıpratacaklardı. Bence bu güne kadar olan kısmı değil de bundan sonrasını düşünmelisin. Anne olma dönemini kaçırmadan bir yuva kurmaya çalışmanı tavsiye ederim.
00 Yorumla
10 ayNe kadar güzel uzun zaman kendinizi muhafaza etmeniz belki seçicisiniz belki doğru insan çıkmadı ama hiçbir önemi yok hayat o kadar değerli ki boşa akma imkanı yok hele ki çok genç bir yaştasınız. Sakın hayata geç kaldım olarak düşünmeyin her şey yeni başlıyor.. Dilerim ki kalbinizde çiçekler açar her şey gönlünüzce olsun 🌸
23 Yorumla
Soran10 ayÇok teşekkürler güzel yorumun için 🌸🌸❤️❤️❤️
- 10 ay
Ben teşekkür ederim çok mutlu olun 🥰🌸🙏🏻
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, hiç öyle düşünme, hayatta herkesin bir temposu var. 30 yaşına kadar sevgilin olmaması senin gençliğinin boşa geçtiği anlamına gelmez, hatta belki de daha az drama yaşamışsındır 😅. Kendini tanımış, hayata nereden bakacağını öğrenmişsindir. Aşkın yaşı yok, seni mutlu edecek biri her zaman karşına çıkabilir. Pozitif kal ve kendini olduğun gibi sev. 💜✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
10 ayHayır düzgün bir hayat yaşamışsın işine odaklanmışsın ayrıca kalitelisindir diğerleri gibi leş hayatlar yaşamaktansa öyle kalman çok yerinde karar daha 30 sun şimdiden sonra asıl hayat başlıyor kendin gibi düzgün birine denk gelmen dileğiyle
13 Yorumla
Soran10 ayÇok teşekkürler 🌸
- 10 ay
Geç abla bu hikayeleri. Acıları konuşalım 30 da eh işte. 40 da erkek de kadın da biter. Olum gelir. Kurtuluş lazım.
Soran10 ayNasip degilmis yapacak bir şey yok
Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Hayır, asla boşa geçmiş sayılmaz. İlişki yaşamamış olman senin değersiz ya da eksik olduğun anlamına gelmez. Herkesin hayatı farklı bir akışta ilerler; kimisi erken yaşta ilişki yaşar, kimisi daha geç karşılaşır. Gençlik dediğin şey sadece sevgiliyle geçirilen zaman değildir, kendini tanımak, hayaller kurmak, arkadaşlıklar, aile, öğrenmek ve yaşamak da onun parçasıdır. Belki ilişkilerin sende daha sağlam ve bilinçli olması için doğru zamanı beklemişsindir.
10 Yorumla
10 ayYoo bu devirde kar gibi beyaz kalmak gerçekten çok güçlü bir irade ister tebrik ediyorum doğrusu
15 Yorumla
Soran10 ayTeşekkürler
- 10 ay
Üzümün çöpü armutun sapı deme sende , nereye kadar
Soran10 ayÖlene kadar herhalde 😂
- 10 ay
boş ver en iyisi tek takılmak benim gibi
Soran10 ayAynen 😂
10 ayne münasebeeet? seni haketmeyen insanlar için zamanın boşa gitseydi daha çok üzülürdün. gereksinim duymadıysan ne güzel. ama asosyal bi taraftan soruyorsan o baska.
21 Yorumla
Soran10 ayDoğru
10 ayBirinin olması sadece 1 damladır hayatında yaşamayı bilen ve hayatın tadını cıkartan biriysen bir insanın yoklugunu bu kadar büyütme olmayıncada olmuyor işin sonucunda kendimizi aşagilamamin bur anlami yok
02 Yorumla
Soran10 aySence bu asaliganacak bir şey mi
- 10 ay
Öyle sanan cok var bence degil, sen oylemi zannediyosun kendini
10 ayBence geçmiş çok sıkıcı olmalı sadece işleme uğraştın bence bunu hak etmiyordum takıl kafana göre İnşallah düzgün birini bulursun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
10 ayBen de 32 yaşındayım tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı ve hiç denemedim. Reddedileceğimi bildiğim için denemeye gerek görmüyorum. Belki sen de çirkinsindir.
06 Yorumla
Soran10 ayBilmem belki öyleyimdir
- 10 ay
Teklif ettiler ve sen istemediysen çirkin değilsindir ama teklif eden olmadıysa çirkinsin demektir.
Soran10 ayTeklif eden oldu ama çok kişi değil
Soran10 ayBana kendini begenmis soğuk birisi sanıyorlar o yüzden yanaşmıyorlar
- 10 ay
Öylesindir o zaman.
Soran10 ayNasıl
Aşk İlişkileri konusunda 657 cevap paylaştı. Bu tamamen tercih meselesi. kendine sorduğunda pişmansan evet boşa geçmiştir.
Ama için rahatsa ve yine olsa yine böyle yapardım diyorsan doğru olanı yapmışsın.02 Yorumla
Soran10 ayYine böyle yapardım
10 ayHayır gençliğin boşa gitmedi bence en güzeli olmuş boş ver.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)10 ayBiraz öyle olmuş benim gençken çok vardı etrafımda pervan olan şimdi o kadar yok. Sevgilimde oldu şimdiki aklım olsa o kadar kişiyi geri çevirmezdim. Kıskananlar çatlasın hep göz değdi bana , seni bilmiyorum
20 Yorumla
10 ayYani biraz çünkü sevgilik konumu bir şeyler paylaşmak en kötü samimi bir şekilde telefon araması bile insanın kafasını dağıtıyor.
012 Yorumla
Soran10 aySonrada ayrılmalar ağlamalar travmalar
Soran10 ayAşk acısı
- 10 ay
Yani? İyisiyle kötüsüyle yaşayacaksın ki bazı şeyleri kötü bile olsa ders tecrübe diyebilesin. O'na da ihtiyacın var.
Soran10 ayKimseyi çekemez hem olmuyorsa olmasın yapacak bir şey yok benim yerime başkaları evlensin Allah bana bunu yazmış
- 10 ay
Allah 'ı kitabı katma ya bu tamamen kendi isteğin doğrultusunda bilinçli yapılmış bir hareket. Netice de 30 senedir mağarada bir başına değilsin. İlla ki okula , işe , bir kafeye vs yerlere gittin. İlla ki niyetlenen konuşmaya çalışan oldu sen istemedin. Kaldı ki evlilik çok ayrı bir olay sevgililik çok ayrı yürümeden koşmayı zaten deneme düşersin.
Soran10 ayOldu konuşmak isteyen ama neticede oldu mu hayatımda birisi? kimse olmadı bu işler nasip ne yapayım yani
Soran10 ayBilmiyorum belki çocukluktan gelen travmalar engel oluyordur
- 10 ay
Tamam aynı şeyi diyorum sadece nasipten değil sen istemedin diye olmadı. Ha travman olabilir yaşamını bilmiyorum elbette o'na bir şey diyemem. Bu yaşa kadar anlatamaman elbette üzücü.
Soran10 ayAnladım ben seni yorumun için teşekkürler 🙏
- 10 ay
Rica ederim , umarım gerçekten anlamışsındır. Genelde böyle diyenler çünkü anlamak istediği yerden anlıyorlar da konuyu :d
Soran10 ayHahahah yok anladım
- 10 ay
Yaşından dolayıdır. Olgunsun ya ondan dolayı yormuyorsun özellikle daha da küçükler aşırı yoruyorlar bazen ya.
Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Ben de 36 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ilişkilere dair hiçbir şey yaşamadım aşkı tatmadım gençliğim hep yalnız geçti hiç sevilmedim ilgi değer görmedim bu bana eksiklik gibi geliyor
01 Yorumla
Soran10 ayÖyle
10 ay29 yaşımdayım 60 yaşında kadın la sevişmek dışında hiç sevgilim olmadı beraber sinemaya gitmek takılmak sevilmek gibi duygusal bağ yaşamadım
05 Yorumla
Soran10 ay60 yaşında mı
- 10 ay
evet
Soran10 ayO nasıl oldu
- 10 ay
aniden gelişti yürürken bir kadın geldi bana baktı şöyle gözlerin çok gülüyor dedi kağıda bir şey yazdı telefon numarası verim mi dedi bilmem dedim aldım 1 gün sonra sahile gittik yürüdük takıldık kadına çok para teklif eden erkek olmuş kabul etmemiş kadına çay ısmarlamak istedim kabul etmedi sahilde kimse yok öpüştük bana gene gözlerin gülüyor dedi anlattım ne yaptığımı prnocu oldugumu teklif ettim kabul etmedi bana dedi hayatında kadın olmadan çok zor nasıl yapıyorsun dedi sevişmeden nasıl mastla idare ediyorsun dedi canım aşkım dedi çok zor dedi artık ben varım dedi dönüşte eve geçtik seviştik rahatladın mı dedi cok guzeldi ruhu genc zaten belli oluyordu sadece bedenen yaşlı çok değişik bir olaydı yani birden bire aniden gelişmesi
Aşk İlişkileri konusunda 872 cevap paylaştı. Yoo. 20 de bulup 24 ye boşanan ve asla mutlu olamayan da var. Allah sonradan iyi ve mutlu edenlerden etsin
00 YorumlaEline bir erkek eli değse Tsunami etkisi olur sende o zaman
04 Yorumla
Soran10 ayNasıl hahahaha
Soran10 ayValla anlamadım safim galiba
10 ayAzcık ılık davrananın ağzına s. çtıysan, öyle kalırsın
02 Yorumla
Soran10 ay?
- 10 ay
Hiç yanaşan olmadı mı
10 aysevgili edinmiş olsan yaşamış mi olacaktın gençliğini
02 Yorumla
Soran10 ayTecrübe
Soran10 ayYani evet
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
10 ayOlabilir hiç kafaya takılacak bişey değil bu. Hiç erkek arkadaş olmayacak anlamına gelmiyor ki bu 👍 olur bi gün mutlaka.. 👍
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bir eksiklik gibi gelmiyor şahsen ama insan bazı şeyleri yaşamayı istiyor yine de.
05 Yorumla
Soran10 ayAynen öyle
Soran10 ayEvet var
Soran10 ayYani o geç kalmislik hissi
Bir kere olsaydı en azından iyi olurdu bence :)
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. öyle denemez... ama artık daha bilinçli daha farkındalığı yüksek bir şekilde ilişki yaşama şansın var... 40 tan sonrası halen bu şekilde isen evet boşa gitti denebilir..
02 Yorumla
Soran10 ayBu yaştan sonra olmaz gibi geliyor
Aşk İlişkileri konusunda 756 cevap paylaştı. akıllı davranmışşsın artık kadınlr 30 erkkler 35 40 yaş aralıgında kıllnıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı.
10 ayBunu sen sorun etmiyorsan kaybın yok. Ama sevilmek de güzel şey
00 Yorumla
Her yaşın getirdiği avantajlar var ve 30 hala keşif tanışma ve büyüme yaşı umutsuz olma.00 Yorumla
10 ayKimseyi yadırgamam ama bence az zamanın kalmış
00 Yorumla
10 ayYani böyle düşünme bence doğru kişiyi beklemiş olman çok iyi bir şey
00 YorumlaEğer hayatının boşa geçip geçmemesini sevgililikle bağdaştırıyorsan evet 30 a kadar boşa geçmiştir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 906 cevap paylaştı.
10 ayDaha yolun başındasın, bundan sonrasını düşün geçmişi boş ver. 😌
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hiç aşık oldun mu
115 Yorumla
Soran10 ayOnu git Allah’a söyle
Soran10 ayGri3480 teşekkürler işte bazıları anlamıyor
Soran10 ayKadınlara karşı bir şey hissetmiyorum.
Soran10 ayHmm tamam anladım
Soran10 ayBilmiyorum gerçekten kafam çok karışık
Soran10 aySağol sizede
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Tam tersine you are clean
11 Yorumla
Soran10 ay😂❤️
Çok duygudan mahrum kalmışsiniz diyebiliriz ama yönleri de var bu durumunuzun
07 Yorumla
Soran10 ayNe gibi
Soran10 ayTemiz kalmak ise yaramadı
Soran10 ayOldu işte öyle
Soran10 ayAnormal mi
Gizli Üye(25-29)10 ayGençliğin evlenmediğin için boşa gitmiş olabilir. Tecrübe konuşuyor
02 Yorumla
Soran10 ayOlmuyorsa olmuyor Napim
Cevap sahibi10 ayArmudun sapı üzümün çöpüdür o :)
Gizli Üye(25-29)10 ayNiye boşa geçsin ki. Remzi kalmışsın eşine sadık olursun ne güzel. Olmansı gereken de bu
02 Yorumla
Soran10 ayBilmiyorum yaşıtlarımın bile çocukları var yani insan ister istemez öyle düşünüyor
Cevap sahibi10 ayBenimkilerimin de var. Ben de aynı senin gibiyim. Sadece bir kez sevgilim oldu o da olmasa daha iyiydi. 25 yalındayım
Gizli Üye(25-29)10 ayHayır ya neden öyle düşünüyorsun kendini eşine saklıyorsundur
04 Yorumla
Soran10 ayNereye kadar ama
Cevap sahibi10 ayBelki yakınındadır görmüyorsun dur
Soran10 ayYok ya
Cevap sahibi10 ayİşte bak yoeum yapıyorum ya 😂😂😂
10 ayYani saf. Herkes yaşarken biz yav he geçti gitti. 40 sonra yasamak istemiyorum. Boşa gitti her şey. Toprak olcagjz ki
03 Yorumla
Soran10 ayAynen öyle yaşayanları yaşadı hersey yaşında zaminda yaşadı bana anca kırıntıları kalır
- 10 ay
Kırıntı deme de! Ablam zamanın geçti. Kaç erkeğin ahı kaldı sen de şimdi. Bir gülüşüne canını verecek kaç erkek vardı. Eskişehir de bir üstat hapiste iken liseli kızlar raks eridiğini gorur ve derki 50 sene sonra o bedeniniz buruş buruş olacak. Tabi zaman geçer anlar kızlar.
Bilmiyorum. Bazen öyle zoruma gidiyor ki... bir kız için ben tren garında yattım dayak yedim. Niye tertemiz sevdim diye.
Bazen öyle zoruma gider ki... yaş geliyor geçiyor. Birisi olsun isterim. Niye bir kız beni anlamadı diye sorarım. O kadar ezilmisim ki? Allah'tandır. Ama Allah'tan dilerim ki? Bu ülkede taş taş kalmasın. Her akan göz yaşım kızlara ah olsun. Biliyorum. Ama acı çektiğimi hissediyorum. Kafamı öne eğer giderim ama bil ki size de ölüm gelecek. Ant olsun ki gelecek.
Soran10 ayTemiz sevenlerin suçu yok
Yok be hala gençsin bende 34 um hayatimin en mutlu anını yaşayacak birisini elbet bulacağım
00 YorumlaNe güzel işte bakiresin
Evlenirsen alnın ak olur
03 Yorumla
Soran10 ayBakire olmayanlar genelde evleniyor diye biliyorum
Soran10 ayAnladım
Sen varya simdi ne abazasindir ha. deli gibi isteklisindir.😁
012 Yorumla
Soran10 ayHayır değilim
Soran10 ayYoksa şimdiye kadar yapardım değil mi
Soran10 ayDemekki istek yok
Soran10 ayNe olmuşsun
Soran10 ayHayat seksle ibaret mi
Soran10 ayYaşamakla
Gizli Üye(25-29)10 ayYani 20 li yaşların diyelim hem bir de neden olmadı hiç mi dışarıya çıkmıyorsun
05 Yorumla
Soran10 ayÇıkıyorum ama olmadı işte
Cevap sahibi10 ayBence biran önce birini bul kendine
Soran10 ayBu zamana kadar olmadıysa bundan sonrada olmaz
Cevap sahibi10 ayYanlış düşünüyorsun
Cevap sahibi10 ayistersen dm gel bir dk
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. her şey nasip kısmet bence
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı. Daha gençsin olur zamanla çıkar birileri
10 Yorumla
10 ayNe güzel temiz kalmışsın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı. Sevgililik sadece dert başka bir şey değil
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 543 cevap paylaştı.
10 ayHelal olsun dolu dolu geçmiş
04 Yorumla
Soran10 ayDeme ya
- 10 ay
Tabi ya ne güzel temiz kalmışsın daha ne istiyon inşallah gerisindede böyle kalırsın
Soran10 ayHahah aynen ölene kadar böyle kalirim artık
- 10 ay
Evleneceğim diosan birini bulursun o yola çıkınca
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
10 ayBiri olsun veya olmasin ne fark eder
024 Yorumla
Soran10 ayEvlenmek mesala değil mi insan evlenmek ister yinede
- 10 ay
Ben istemiyorum
Soran10 ayBendende o kadar olmasada olur 👍🏼 zaten ölümlü dünya çok takmamak lazım
- 10 ay
Piskolojin biraz olsun saglamsa gerisini sktr et
Soran10 ayKimin psikolojisi iyi ki 😂
- 10 ay
Bazilarinin biraz olsun iyi
Soran10 ayHepsi showcu
- 10 ay
Ben gercegim ve direk soyleyebiliyorum piskolojim yrrk gibi
Soran10 ayHahaha neden
- 10 ay
Hayat
Soran10 ayHayat bayat 👍🏼
- 10 ay
Ne kadar dogru hayatin aq
Soran10 ayboş ver ya insallah hayatına seni seven biri girer ve psikolojin yine yerine gelir
- 10 ay
Mesele bi insan degil major depresyon
Soran10 ayNeyle alakalı
Soran10 ayİstersen anlat dinlerim
- 10 ay
Tramva
Soran10 ayNe travması çocukluktan gelen mi?
Soran10 ayYoksa
- 10 ay
Evet
Soran10 ayHmm anladım
- 10 ay
Evet ole
Soran10 ayGeçmiş olsun herkesin var bir derdi kimse mükemmel değil
- 10 ay
Evet kimse mukemmel olamaz
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Olsun neden olmuyor?
08 Yorumla
Soran10 ayBilemiyorum
Soran10 aySoğuk içine kapanık
Soran10 ayGamze neden sordun?
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Çok mu yaşamak istiyorsun
04 Yorumla
Soran10 ayNeyi
Soran10 ayHayır
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
10 ayAsıl bu saatten sonra sana beğenilmek çok zor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
10 ayGençlik devam ediyor bence
00 Yorumla Direk boşa geçmiş gitmiş diyemeyiz
00 Yorumla
10 ayGezip eglendiysen çok da gitmemiştir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.
10 ayyok be en güzel zamanda sın...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 10 ayKısmet bazen biri gelir bütün açığı kapatır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
10 ayOlur be takma o kadar sevilmek önemli
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı. Boşa geçirmemişsindir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 684 cevap paylaştı.
10 ayHiçbir şey için geç değil
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
10 ayEn azından kafan rahat
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 819 cevap paylaştı. Evet cicim
Çok şey kaçırdın00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayEvet boşa bir meslek de edinmediysen
01 Yorumla
Soran10 ayYoo edindim
10 ayİşine mi odaklandın o yüzden mi. Mesleğin ne?
01 Yorumla
Soran10 ayMühendis
- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer