• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

30 yaşındayım ve hiç sevgilim ilişkim olmadı sizce gençliğim boşa mı geçti?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
59
Yapay Zekaya Sor
30 yaşındayım ve hiç sevgilim ilişkim olmadı sizce gençliğim boşa mı geçti?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • fatihcvdrl
    fatihcvdrl Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Boşa geçti diye düşünürsen yanlış düşünürsün. Bende senle aynı yaştayım tek farkımız ben büyük bir aşk yaşadım sonrasında ilişki bitti. Daha da kimseyle bir şey yaşamadım. Şimdi ise kimseye bir şey hissedemiyorum. Yani benim yaşadığım şeyleri yaşamanı istemem. Ha bir de işin şu yönü var. İlişkiler yaşarak bu ilişkilerin dinamizmini öğreniyorsun bununla beraber sen ne istiyorsun onu keşfediyorsun. O yönden eksi bir şey

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hayat bayat desene

      Yorumla
    • fatihcvdrl
      fatihcvdrl
      10 ay

      Hayat aslında bayat değil insanlar kendini bilmiyor. Kendini bilen insan ne yapmak istediğnii de bilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Öyle doğru

      Yorumla
    • fatihcvdrl
      fatihcvdrl
      10 ay

      Yapman gereken çok zor bir şey bu. Ne istediğini bilmek, neleri seversin, neyden hoşlanırsın vs insanların çoğunun bunlara bir cevabı maalesef yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      İnsanlar sevmekten emin bile değil ki ne istediklerini bilmiyorlar

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • AsilSessizlik
    AsilSessizlik Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    10 ay

    Hayır, kesinlikle hayır. Herkesin gençliğinde bir sevgilisi veya ilişki yaşamış olması gibi bir kural yok. İnsanlar farklı hayatlar yaşar, farklı deneyimler kazanır. Bu, senin gençliğinin boşa geçtiği anlamına gelmez; belki de o süreyi kendini tanımaya, ilgi alanlarını keşfetmeye ve kişisel olarak büyümeye ayırmışsındır. İleride doğru kişiyle tanıştığında, geçmişin eksik bir şey değil, seni olgunlaştıran ve hazır hale getiren bir süreç olarak anlam kazanacak.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Teşekkürler 🙏

    • AsilSessizlik
      AsilSessizlik
      10 ay

      Rica ettim bende teşekkür ederim

  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Belki de böylesi daha hayırlıdır. Belki de bu yaşa kadar abuk subuk insanlar hayatına girip psikolojini yıpratacaklardı. Bence bu güne kadar olan kısmı değil de bundan sonrasını düşünmelisin. Anne olma dönemini kaçırmadan bir yuva kurmaya çalışmanı tavsiye ederim.

    0
    0 Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    10 ay

    Ne kadar güzel uzun zaman kendinizi muhafaza etmeniz belki seçicisiniz belki doğru insan çıkmadı ama hiçbir önemi yok hayat o kadar değerli ki boşa akma imkanı yok hele ki çok genç bir yaştasınız. Sakın hayata geç kaldım olarak düşünmeyin her şey yeni başlıyor.. Dilerim ki kalbinizde çiçekler açar her şey gönlünüzce olsun 🌸

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Çok teşekkürler güzel yorumun için 🌸🌸❤️❤️❤️

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      10 ay

      Ben teşekkür ederim çok mutlu olun 🥰🌸🙏🏻

      Yorumla
    • 06sevda
      06sevda
      10 ay

      teşekkür ederim

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
10 ay
  • Tatlım, hiç öyle düşünme, hayatta herkesin bir temposu var. 30 yaşına kadar sevgilin olmaması senin gençliğinin boşa geçtiği anlamına gelmez, hatta belki de daha az drama yaşamışsındır 😅. Kendini tanımış, hayata nereden bakacağını öğrenmişsindir. Aşkın yaşı yok, seni mutlu edecek biri her zaman karşına çıkabilir. Pozitif kal ve kendini olduğun gibi sev. 💜✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

84

Cevap

  • winteryawa
    winteryawa Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    Hayır düzgün bir hayat yaşamışsın işine odaklanmışsın ayrıca kalitelisindir diğerleri gibi leş hayatlar yaşamaktansa öyle kalman çok yerinde karar daha 30 sun şimdiden sonra asıl hayat başlıyor kendin gibi düzgün birine denk gelmen dileğiyle

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Çok teşekkürler 🌸

      Yorumla
    • ümitlerbittiartik
      ümitlerbittiartik
      10 ay

      Geç abla bu hikayeleri. Acıları konuşalım 30 da eh işte. 40 da erkek de kadın da biter. Olum gelir. Kurtuluş lazım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Nasip degilmis yapacak bir şey yok

      Yorumla
  • чσlєnα u
    чσlєnα Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Hayır, asla boşa geçmiş sayılmaz. İlişki yaşamamış olman senin değersiz ya da eksik olduğun anlamına gelmez. Herkesin hayatı farklı bir akışta ilerler; kimisi erken yaşta ilişki yaşar, kimisi daha geç karşılaşır. Gençlik dediğin şey sadece sevgiliyle geçirilen zaman değildir, kendini tanımak, hayaller kurmak, arkadaşlıklar, aile, öğrenmek ve yaşamak da onun parçasıdır. Belki ilişkilerin sende daha sağlam ve bilinçli olması için doğru zamanı beklemişsindir.

    1
    0 Yorumla
  • Laedriwolf12
    Laedriwolf12 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Yoo bu devirde kar gibi beyaz kalmak gerçekten çok güçlü bir irade ister tebrik ediyorum doğrusu

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Laedriwolf12
      Laedriwolf12
      10 ay

      Üzümün çöpü armutun sapı deme sende , nereye kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ölene kadar herhalde 😂

      Yorumla
    • Laedriwolf12
      Laedriwolf12
      10 ay

      boş ver en iyisi tek takılmak benim gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aynen 😂

      Yorumla
  • pinkcloud24
    pinkcloud24 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    10 ay

    ne münasebeeet? seni haketmeyen insanlar için zamanın boşa gitseydi daha çok üzülürdün. gereksinim duymadıysan ne güzel. ama asosyal bi taraftan soruyorsan o baska.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Doğru

      Yorumla
  • caramelMacchiato_
    caramelMacchiato_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Birinin olması sadece 1 damladır hayatında yaşamayı bilen ve hayatın tadını cıkartan biriysen bir insanın yoklugunu bu kadar büyütme olmayıncada olmuyor işin sonucunda kendimizi aşagilamamin bur anlami yok

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sence bu asaliganacak bir şey mi

      Yorumla
    • caramelMacchiato_
      caramelMacchiato_
      10 ay

      Öyle sanan cok var bence degil, sen oylemi zannediyosun kendini

      Yorumla
  • melike7831
    melike7831 Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    10 ay

    Bence geçmiş çok sıkıcı olmalı sadece işleme uğraştın bence bunu hak etmiyordum takıl kafana göre İnşallah düzgün birini bulursun

    1
    0 Yorumla
  • ElSoloLobo07
    ElSoloLobo07 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ben de 32 yaşındayım tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı ve hiç denemedim. Reddedileceğimi bildiğim için denemeye gerek görmüyorum. Belki sen de çirkinsindir.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bilmem belki öyleyimdir

      Yorumla
    • ElSoloLobo07
      ElSoloLobo07
      10 ay

      Teklif ettiler ve sen istemediysen çirkin değilsindir ama teklif eden olmadıysa çirkinsin demektir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Teklif eden oldu ama çok kişi değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bana kendini begenmis soğuk birisi sanıyorlar o yüzden yanaşmıyorlar

      Yorumla
    • ElSoloLobo07
      ElSoloLobo07
      10 ay

      Öylesindir o zaman.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Nasıl

      Yorumla
  • H_İ_Ç
    H_İ_Ç Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 657 cevap paylaştı.

    Bu tamamen tercih meselesi. kendine sorduğunda pişmansan evet boşa geçmiştir.
    Ama için rahatsa ve yine olsa yine böyle yapardım diyorsan doğru olanı yapmışsın.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yine böyle yapardım

      Yorumla
    • H_İ_Ç
      H_İ_Ç
      10 ay

      o zaman boşa geçen bir şey yok.

      Yorumla
  • Yalnızlığı_Seven
    Yalnızlığı_Seven Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay

    Hayır gençliğin boşa gitmedi bence en güzeli olmuş boş ver.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    10 ay

    Biraz öyle olmuş benim gençken çok vardı etrafımda pervan olan şimdi o kadar yok. Sevgilimde oldu şimdiki aklım olsa o kadar kişiyi geri çevirmezdim. Kıskananlar çatlasın hep göz değdi bana , seni bilmiyorum

    2
    0 Yorumla
  • bunetantuni
    bunetantuni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 101%
    10 ay

    Yani biraz çünkü sevgilik konumu bir şeyler paylaşmak en kötü samimi bir şekilde telefon araması bile insanın kafasını dağıtıyor.

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sonrada ayrılmalar ağlamalar travmalar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aşk acısı

      Yorumla
    • bunetantuni
      bunetantuni
      10 ay

      Yani? İyisiyle kötüsüyle yaşayacaksın ki bazı şeyleri kötü bile olsa ders tecrübe diyebilesin. O'na da ihtiyacın var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Kimseyi çekemez hem olmuyorsa olmasın yapacak bir şey yok benim yerime başkaları evlensin Allah bana bunu yazmış

      Yorumla
    • bunetantuni
      bunetantuni
      10 ay

      Allah 'ı kitabı katma ya bu tamamen kendi isteğin doğrultusunda bilinçli yapılmış bir hareket. Netice de 30 senedir mağarada bir başına değilsin. İlla ki okula , işe , bir kafeye vs yerlere gittin. İlla ki niyetlenen konuşmaya çalışan oldu sen istemedin. Kaldı ki evlilik çok ayrı bir olay sevgililik çok ayrı yürümeden koşmayı zaten deneme düşersin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Oldu konuşmak isteyen ama neticede oldu mu hayatımda birisi? kimse olmadı bu işler nasip ne yapayım yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bilmiyorum belki çocukluktan gelen travmalar engel oluyordur

      Yorumla
    • bunetantuni
      bunetantuni
      10 ay

      Tamam aynı şeyi diyorum sadece nasipten değil sen istemedin diye olmadı. Ha travman olabilir yaşamını bilmiyorum elbette o'na bir şey diyemem. Bu yaşa kadar anlatamaman elbette üzücü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Anladım ben seni yorumun için teşekkürler 🙏

      Yorumla
    • bunetantuni
      bunetantuni
      10 ay

      Rica ederim , umarım gerçekten anlamışsındır. Genelde böyle diyenler çünkü anlamak istediği yerden anlıyorlar da konuyu :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hahahah yok anladım

      Yorumla
    • bunetantuni
      bunetantuni
      10 ay

      Yaşından dolayıdır. Olgunsun ya ondan dolayı yormuyorsun özellikle daha da küçükler aşırı yoruyorlar bazen ya.

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı.

    Ben de 36 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ilişkilere dair hiçbir şey yaşamadım aşkı tatmadım gençliğim hep yalnız geçti hiç sevilmedim ilgi değer görmedim bu bana eksiklik gibi geliyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Öyle

      Yorumla
  • sentinustmofficial
    sentinustmofficial Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    10 ay

    29 yaşımdayım 60 yaşında kadın la sevişmek dışında hiç sevgilim olmadı beraber sinemaya gitmek takılmak sevilmek gibi duygusal bağ yaşamadım

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      60 yaşında mı

      Yorumla
    • sentinustmofficial
      sentinustmofficial
      10 ay

      evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      O nasıl oldu

      Yorumla
    • sentinustmofficial
      sentinustmofficial
      10 ay

      aniden gelişti yürürken bir kadın geldi bana baktı şöyle gözlerin çok gülüyor dedi kağıda bir şey yazdı telefon numarası verim mi dedi bilmem dedim aldım 1 gün sonra sahile gittik yürüdük takıldık kadına çok para teklif eden erkek olmuş kabul etmemiş kadına çay ısmarlamak istedim kabul etmedi sahilde kimse yok öpüştük bana gene gözlerin gülüyor dedi anlattım ne yaptığımı prnocu oldugumu teklif ettim kabul etmedi bana dedi hayatında kadın olmadan çok zor nasıl yapıyorsun dedi sevişmeden nasıl mastla idare ediyorsun dedi canım aşkım dedi çok zor dedi artık ben varım dedi dönüşte eve geçtik seviştik rahatladın mı dedi cok guzeldi ruhu genc zaten belli oluyordu sadece bedenen yaşlı çok değişik bir olaydı yani birden bire aniden gelişmesi

      Yorumla
    • Uskskdks
      Uskskdks
      10 ay

      Yazık etmiş kendine

      Yorumla
  • smileyyy_
    smileyyy_ Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 95%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 872 cevap paylaştı.

    Yoo. 20 de bulup 24 ye boşanan ve asla mutlu olamayan da var. Allah sonradan iyi ve mutlu edenlerden etsin

    0
    0 Yorumla
  • Blu3Rag3
    Blu3Rag3 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    10 ay

    Eline bir erkek eli değse Tsunami etkisi olur sende o zaman

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Nasıl hahahaha

      Yorumla
    • Blu3Rag3
      Blu3Rag3
      10 ay

      Anlamadı. Bunu alın beyler çok temiz bu kız kaçırmayın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Valla anlamadım safim galiba

      Yorumla
    • Blu3Rag3
      Blu3Rag3
      10 ay

      Saf değil temiz kalplisin. Bul beni 😂

      Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    10 ay

    Azcık ılık davrananın ağzına s. çtıysan, öyle kalırsın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      ?

      Yorumla
    • DeaconnFrost
      DeaconnFrost
      10 ay

      Hiç yanaşan olmadı mı

      Yorumla
  • yıldızyataktanduştu
    yıldızyataktanduştu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 100%
    10 ay

    sevgili edinmiş olsan yaşamış mi olacaktın gençliğini

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Tecrübe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yani evet

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Olabilir hiç kafaya takılacak bişey değil bu. Hiç erkek arkadaş olmayacak anlamına gelmiyor ki bu 👍 olur bi gün mutlaka.. 👍

    0
    0 Yorumla
  • FatherLui
    FatherLui Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bir eksiklik gibi gelmiyor şahsen ama insan bazı şeyleri yaşamayı istiyor yine de.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aynen öyle

      Yorumla
    • FatherLui
      FatherLui
      10 ay

      Tercih meselesi ama bazen geç kalmışlık hissi olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Evet var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yani o geç kalmislik hissi

      Yorumla
    • FatherLui
      FatherLui
      10 ay

      Normal şeyler, insanlık halleri.

      Yorumla
  • Kfodlw
    Kfodlw Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay

    Bir kere olsaydı en azından iyi olurdu bence :)

    1
    0 Yorumla
  • SırrıYok
    SırrıYok Takip Et
    Master Yaş: 42
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    öyle denemez... ama artık daha bilinçli daha farkındalığı yüksek bir şekilde ilişki yaşama şansın var... 40 tan sonrası halen bu şekilde isen evet boşa gitti denebilir..

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bu yaştan sonra olmaz gibi geliyor

      Yorumla
    • SırrıYok
      SırrıYok
      10 ay

      eski karım 35 yaşında evlendi benle...

      Yorumla
  • Srknköse
    Srknköse Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 87%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 756 cevap paylaştı.

    akıllı davranmışşsın artık kadınlr 30 erkkler 35 40 yaş aralıgında kıllnıyor

    0
    0 Yorumla
  • Gardhouse31
    Gardhouse31 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı.

    Bunu sen sorun etmiyorsan kaybın yok. Ama sevilmek de güzel şey

    0
    0 Yorumla
  • wasabi19
    wasabi19 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    10 ay


    Her yaşın getirdiği avantajlar var ve 30 hala keşif tanışma ve büyüme yaşı umutsuz olma.

    0
    0 Yorumla
  • Bakire_Rahibe
    Bakire_Rahibe Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay

    Kimseyi yadırgamam ama bence az zamanın kalmış

    0
    0 Yorumla
  • SeviyesizSeni
    SeviyesizSeni Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    10 ay

    Yani böyle düşünme bence doğru kişiyi beklemiş olman çok iyi bir şey

    0
    0 Yorumla
  • twinkle__
    twinkle__ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 101%
    10 ay

    Eğer hayatının boşa geçip geçmemesini sevgililikle bağdaştırıyorsan evet 30 a kadar boşa geçmiştir.

    0
    0 Yorumla
  • thepesimist
    thepesimist Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 906 cevap paylaştı.

    Daha yolun başındasın, bundan sonrasını düşün geçmişi boş ver. 😌

    0
    0 Yorumla
  • Gri3480
    Gri3480 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Hiç aşık oldun mu

    1
    15 Yorumla
    • Huntix
      Huntix
      10 ay

      @Gri3480 kızların çoğu tipten kaybediyor. Yalnız kalmaları normal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Onu git Allah’a söyle

      Yorumla
    • Gri3480
      Gri3480
      10 ay

      @Huntix ne alakası var güzellik göreceli bir kavramdır bazen bir duruş , bakışı oturuşu konuşma şekli herşeyde tip değil bunu bit türlü anlayamadınız..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Gri3480 teşekkürler işte bazıları anlamıyor

      Yorumla
    • Gri3480
      Gri3480
      10 ay

      Maalesef öyle..

      Yorumla
    • Gri3480
      Gri3480
      10 ay

      Aseksüel olabilirsiniz

      Yorumla
    • Huntix
      Huntix
      10 ay

      Aseksüel değilim kadın istiyorum.
      Ama çok zor bi kadını begeniyorum

      Yorumla
    • Gri3480
      Gri3480
      10 ay

      @Huntix size söylemedim soru sahibine yazdım

      Yorumla
    • Huntix
      Huntix
      10 ay

      Okey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Kadınlara karşı bir şey hissetmiyorum.

      Yorumla
    • Gri3480
      Gri3480
      10 ay

      Onu vurgulamadım zaten Aseksüellik başka bişey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hmm tamam anladım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bilmiyorum gerçekten kafam çok karışık

      Yorumla
    • Gri3480
      Gri3480
      10 ay

      Umarım biran önce kafa karışıklığın son bulur.. iyi geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Sağol sizede

      Yorumla
  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Tam tersine you are clean

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      😂❤️

      Yorumla
  • serkan576
    serkan576 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    10 ay

    Çok duygudan mahrum kalmışsiniz diyebiliriz ama yönleri de var bu durumunuzun

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ne gibi

      Yorumla
    • serkan576
      serkan576
      10 ay

      Sevme sevilme hissi ilki tutku haz veren iyi hissettiren anlar vs çok şeyden mahrum kalmışsiniz ama artı olarakta temiz kalmış olmanız büyük bı taktiride hakediyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Temiz kalmak ise yaramadı

      Yorumla
    • serkan576
      serkan576
      10 ay

      Nerede yaşıyorsunki bu yaşa kadar ilişki yaşamadan kalabildin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Oldu işte öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Anormal mi

      Yorumla
    • serkan576
      serkan576
      10 ay

      Bn sizi gerçekten merak ettim çok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Gençliğin evlenmediğin için boşa gitmiş olabilir. Tecrübe konuşuyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Olmuyorsa olmuyor Napim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Armudun sapı üzümün çöpüdür o :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Niye boşa geçsin ki. Remzi kalmışsın eşine sadık olursun ne güzel. Olmansı gereken de bu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bilmiyorum yaşıtlarımın bile çocukları var yani insan ister istemez öyle düşünüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Benimkilerimin de var. Ben de aynı senin gibiyim. Sadece bir kez sevgilim oldu o da olmasa daha iyiydi. 25 yalındayım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Hayır ya neden öyle düşünüyorsun kendini eşine saklıyorsundur

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Nereye kadar ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Belki yakınındadır görmüyorsun dur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yok ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      İşte bak yoeum yapıyorum ya 😂😂😂

      Yorumla
  • ümitlerbittiartik
    ümitlerbittiartik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    10 ay

    Yani saf. Herkes yaşarken biz yav he geçti gitti. 40 sonra yasamak istemiyorum. Boşa gitti her şey. Toprak olcagjz ki

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Aynen öyle yaşayanları yaşadı hersey yaşında zaminda yaşadı bana anca kırıntıları kalır

      Yorumla
    • ümitlerbittiartik
      ümitlerbittiartik
      10 ay

      Kırıntı deme de! Ablam zamanın geçti. Kaç erkeğin ahı kaldı sen de şimdi. Bir gülüşüne canını verecek kaç erkek vardı. Eskişehir de bir üstat hapiste iken liseli kızlar raks eridiğini gorur ve derki 50 sene sonra o bedeniniz buruş buruş olacak. Tabi zaman geçer anlar kızlar.
      Bilmiyorum. Bazen öyle zoruma gidiyor ki... bir kız için ben tren garında yattım dayak yedim. Niye tertemiz sevdim diye.
      Bazen öyle zoruma gider ki... yaş geliyor geçiyor. Birisi olsun isterim. Niye bir kız beni anlamadı diye sorarım. O kadar ezilmisim ki? Allah'tandır. Ama Allah'tan dilerim ki? Bu ülkede taş taş kalmasın. Her akan göz yaşım kızlara ah olsun. Biliyorum. Ama acı çektiğimi hissediyorum. Kafamı öne eğer giderim ama bil ki size de ölüm gelecek. Ant olsun ki gelecek.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Temiz sevenlerin suçu yok

      Yorumla
  • Mac79
    Mac79 Takip Et
    Master Yaş: 34
    10 ay

    Yok be hala gençsin bende 34 um hayatimin en mutlu anını yaşayacak birisini elbet bulacağım

    0
    0 Yorumla
  • BePresent
    BePresent Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    10 ay

    Ne güzel işte bakiresin

    Evlenirsen alnın ak olur

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bakire olmayanlar genelde evleniyor diye biliyorum

      Yorumla
    • BePresent
      BePresent
      10 ay

      Tam tersi, bakire tercih edilir, bakire olmayana ciddi bakılmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Anladım

      Yorumla
  • erko13
    erko13 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    10 ay

    Sen varya simdi ne abazasindir ha. deli gibi isteklisindir.😁

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hayır değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yoksa şimdiye kadar yapardım değil mi

      Yorumla
    • erko13
      erko13
      10 ay

      Hayret. o kadar yil yapmadan nasil durdun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Demekki istek yok

      Yorumla
    • erko13
      erko13
      10 ay

      O Zaman senin libidon olmus

      Yorumla
    • erko13
      erko13
      10 ay

      Olmusun sen kanka

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ne olmuşsun

      Yorumla
    • erko13
      erko13
      10 ay

      Hayat enerjini nerden aliyorsun peki seks yok ne var seni heyecanlandiran sey ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hayat seksle ibaret mi

      Yorumla
    • erko13
      erko13
      10 ay

      Elbette degil. Ben de merakimdan sordum zaten. enerjini neydeb aliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yaşamakla

      Yorumla
    • erko13
      erko13
      10 ay

      Herkes yasiyor. ot da yasiyor ama heyecan baska bi sey

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Yani 20 li yaşların diyelim hem bir de neden olmadı hiç mi dışarıya çıkmıyorsun

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Çıkıyorum ama olmadı işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Bence biran önce birini bul kendine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bu zamana kadar olmadıysa bundan sonrada olmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      Yanlış düşünüyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      10 ay

      istersen dm gel bir dk

      Yorumla
  • 06sevda
    06sevda Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 60%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    her şey nasip kısmet bence

    1
    0 Yorumla
  • AdimBoraa
    AdimBoraa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 32%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 485 cevap paylaştı.

    Daha gençsin olur zamanla çıkar birileri

    1
    0 Yorumla
  • Trbnfsadh12
    Trbnfsadh12 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 101%
    10 ay

    Ne güzel temiz kalmışsın

    1
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 18,3b cevap paylaştı.

    Sevgililik sadece dert başka bir şey değil

    1
    0 Yorumla
  • alttantire19
    alttantire19 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 543 cevap paylaştı.

    Helal olsun dolu dolu geçmiş

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Deme ya

      Yorumla
    • alttantire19
      alttantire19
      10 ay

      Tabi ya ne güzel temiz kalmışsın daha ne istiyon inşallah gerisindede böyle kalırsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hahah aynen ölene kadar böyle kalirim artık

      Yorumla
    • alttantire19
      alttantire19
      10 ay

      Evleneceğim diosan birini bulursun o yola çıkınca

      Yorumla
  • whysosreious
    whysosreious Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Biri olsun veya olmasin ne fark eder

    0
    24 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Evlenmek mesala değil mi insan evlenmek ister yinede

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Ben istemiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bendende o kadar olmasada olur 👍🏼 zaten ölümlü dünya çok takmamak lazım

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Piskolojin biraz olsun saglamsa gerisini sktr et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Kimin psikolojisi iyi ki 😂

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Bazilarinin biraz olsun iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hepsi showcu

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Ben gercegim ve direk soyleyebiliyorum piskolojim yrrk gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hahaha neden

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Hayat

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hayat bayat 👍🏼

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Ne kadar dogru hayatin aq

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      boş ver ya insallah hayatına seni seven biri girer ve psikolojin yine yerine gelir

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Mesele bi insan degil major depresyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Neyle alakalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      İstersen anlat dinlerim

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Tramva

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Ne travması çocukluktan gelen mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yoksa

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hmm anladım

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Evet ole

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Geçmiş olsun herkesin var bir derdi kimse mükemmel değil

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      10 ay

      Evet kimse mukemmel olamaz

      Yorumla
  • FakBadi48
    FakBadi48 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 95%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Olsun neden olmuyor?

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Bilemiyorum

      Yorumla
    • FakBadi48
      FakBadi48
      10 ay

      Nasıl birisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Soğuk içine kapanık

      Yorumla
    • FakBadi48
      FakBadi48
      10 ay

      Hmm adın nedir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Gamze neden sordun?

      Yorumla
    • FakBadi48
      FakBadi48
      10 ay

      Tanışmak için

      Yorumla
    • FakBadi48
      FakBadi48
      10 ay

      Hangi şehirdesin?

      Yorumla
    • FakBadi48
      FakBadi48
      10 ay

      Tanışmak ister misin

      Yorumla
  • Kampçı_
    Kampçı_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Çok mu yaşamak istiyorsun

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Neyi

      Yorumla
    • Kampçı_
      Kampçı_
      10 ay

      İlişki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Hayır

      Yorumla
    • Kampçı_
      Kampçı_
      10 ay

      Ee niye hayıflanıyorsun

      Yorumla
  • doganburak65
    doganburak65 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 96%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Asıl bu saatten sonra sana beğenilmek çok zor

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Gençlik devam ediyor bence

    0
    0 Yorumla
  • thEroMEe
    thEroMEe Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    10 ay

    Direk boşa geçmiş gitmiş diyemeyiz

    0
    0 Yorumla
  • Mehmet1Oğuzhan
    Mehmet1Oğuzhan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    10 ay

    Gezip eglendiysen çok da gitmemiştir

    0
    0 Yorumla
  • forrestman
    forrestman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.

    yok be en güzel zamanda sın...

    0
    0 Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.

    Kısmet bazen biri gelir bütün açığı kapatır

    0
    0 Yorumla
  • TipSizAdam06
    TipSizAdam06 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Olur be takma o kadar sevilmek önemli

    0
    0 Yorumla
  • Cokkalmam
    Cokkalmam Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 817 cevap paylaştı.

    Boşa geçirmemişsindir

    0
    0 Yorumla
  • AntiAnensefalik
    AntiAnensefalik Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 684 cevap paylaştı.

    Hiçbir şey için geç değil

    0
    0 Yorumla
  • Sitemkarım
    Sitemkarım Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    En azından kafan rahat

    0
    0 Yorumla
  • Fuska61
    Fuska61 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 101%
    10 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 819 cevap paylaştı.

    Evet cicim
    Çok şey kaçırdın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    10 ay

    Evet boşa bir meslek de edinmediysen

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Yoo edindim

      Yorumla
  • Maestro_010
    Maestro_010 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    10 ay

    İşine mi odaklandın o yüzden mi. Mesleğin ne?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      10 ay

      Mühendis

      Yorumla
  • Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 30 yaşındayım ve hiç sevgilim ilişkim olmadı sizce gençliğim boşa mı geçti?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

28 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Gençliğim boşa mı gitti? 20 cevap verildi
22 yaşına geldim, hiç sevgilim olmadı ve gençliğimi boşa harcadım mı? 8 cevap verildi
28 yasindayim, hiç sevgilim olmadi. Gençligim bosa mi gitti? 50 cevap verildi
22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı gencligim bosa mı gitti sizce? 13 cevap verildi
Gençliğimi boşuna geçirmişim gibi geliyor 25 yıllık hayatımda hiç erkek arkadaşım veya sevgilim... 7 cevap verildi
Hiç sevgilim olmadı, gençliğim boşa mı gitti? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨