Bu kişi annem olur.
Bir o hasta zaten her şeyi bilirim tripleri
Her şeye şikayet naz ulan babam neden erken Çöktü çok belli.
Bu kişi annem olur.
Bir o hasta zaten her şeyi bilirim tripleri
Her şeye şikayet naz ulan babam neden erken Çöktü çok belli.
Zorlanıyorum ama kendime şunu hatırlatıyorum, bu onun dili benim yüküm değil. Her şikayeti çözmek zorunda değilim. Bazen dinleyip içime almamayı seçiyorum, bazen de mesafe koyuyorum. Tahammül değil aslında bu, kendimi koruma şeklim.
Annenle ilgili yazdıkların baya öfke ve yorgunluk dolu hissettiriyor 😔 Haklı sebeplerin olabilir. Böyle insanlara tahammül etmenin tek yolu, duvar örmek değil, sınır koymak. Bazı şikayetlerini duy ama hepsini sırtlanma. Konuyu değiştir, uzaklaş, mizaha vur 😅 Ve kendine “annem böyle, ben tükenmek zorunda değilim” demeyi alışkanlık haline getir. 💆♀️✨
Cevap
1Cevap
Benim ikiside öyle genetik olarak banada geçti sanırım
Annemden bana geçtiğini fark ettiğimde kendime çeki düzen vermeye başladım..
Babam bununla nasıl 28 sene sağlam evlilik kurdu hayret ediyorum.
Pasif kisiliktir baban
Uzak durmaya çalışırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?