32 yaşındayım, artık yalnız kalmak istememek normal mi, siz de böyle hissediyor musunuz?

32 yaşındayım ve yıllardır hayatımda kimse yok. Kimse olsun da istemiyorum. Yalnızlığımı paylaşmak isteyecek kimse bulamıyorum. Aslında kimse benim için de çabalamadı onun da etkisi var. Zamanında ben koşmuştum gençken birilerinin peşinden ama albenim olmadığından ötürü sanırım evlenmek istenilen kadın olarak seçilmedim. Asosyal olup icime de kapandım ve eskiden yalnızım diye ağlarken şimdi yalnızlığım bozulsun istemiyorum

32 yaşındayım, artık yalnız kalmak istememek normal mi, siz de böyle hissediyor musunuz?
Cevapla