32 yaşındayım ve yıllardır hayatımda kimse yok. Kimse olsun da istemiyorum. Yalnızlığımı paylaşmak isteyecek kimse bulamıyorum. Aslında kimse benim için de çabalamadı onun da etkisi var. Zamanında ben koşmuştum gençken birilerinin peşinden ama albenim olmadığından ötürü sanırım evlenmek istenilen kadın olarak seçilmedim. Asosyal olup icime de kapandım ve eskiden yalnızım diye ağlarken şimdi yalnızlığım bozulsun istemiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sorun değil artık erkeklerde aynını düşünüyor bu ülkede.. zaten ekonomide battı , evlenecek imkanlar yok çoğunlukta ve ekonomisi batık buülkede kadınların beklentisi tavanda! çoğunluk lüks hayat yaşamak istiyor ama erkekler hakettikleri maaşları alamıyorlar düzgün getirisi olan işler bulamıyorlar. bunun sonuçları olacak elbet.
Sen kendi açından küçük resme bakıyorsun ama erkekler tarafındada durum aynı.
Ayrıca buülkede erkeklere pisspiss hakaretler ediyorlar TVde internette medyada : taaciizcci saaapıık kkaatill vs vs.. düzgün bir erkek artık karşındaki kadın ilgilenmiyorsa bakmıyorsa tanışimaya hiçbir çabası yoksa kesinlikle zorla bi rkadına gidip zorla tanışmaz. Bu açıdan senin tanışmaya sevmeye çaban yoksa ozaman sana dikkat etmeni öneririm! ilişki uzmannı Fitneci pisslikleri dinleme! ilişki uzmanı fitnecilerin "cesur erkek" diye tanımladıkları erkekler : bir kadın bakmadan ilgilenmeden (bakmıyorsa ilgilenmiyorsa o kadın ya evlidir ya sevgilis vardır ya da senin gibi artık erkek istemiyordur) o erkeğe bir yeşil ışık yakmadan zorla her kadını üzerine saldıran ve kısa süreli düşünen erkekler gelip tanışmak istemeyen kadınlarla zorla tanışırlar. Bu cesaret falanda değildir! Düzgün bir erkek önce sana uzaktan bakar ama bilmez? sen evlimisin? sevgilin var mı? sözlü nişanlımısın? kimsin nesin? işte bu nokta buülkenin kadını neyapıyor? hiçbir şey hatta kendisiini uzaktan beğenip bakan tanımaya çalışan erkeğe : "aabazaa bak bana bakkıyorr" diyor, hatta kişiliksizce arkadaşlarına söyleyip alay ediyor saygısızca gülüp duruyor vs vs..Senlede ilgilenen seni beğenen bir erkek mutlaka vardır olacaktır. Herkesin bir alıcısı ve sweveni vardır ama sürekli aynı yerlere gidiyorsan sürekli aynı insanları aynı çevreyi görüyorsan ozaman yapacak bir şey yok? hep aynı otobüse binersen hep aynı yere gidersin.. Yukarıda yazdığım gibi seni beğene tnaışmak isteyen bir düzgün erkek önce sana uzaktan bakar inceler? ama bilmez sen evlimisin sevgilin var mı vs? Sennide tanışmaya çaban olacak o erkğe bir yeşil ıışk yakacaksın ki gelsin senle tanışsın? ya da ortak bir noktada buluşacaksını bir yol bulup konuşacak iletişim kuracaksınız.. ama bunları yapmazsan otorup beklersen soğuk yaparsan ya da günümüzde etrafkai kibirli egono narsist şımarık kendini prenses karliçe sanan tip arıza kadınlardan olursna ozaman işin daha zor. Artık güzelliğin hiçbir önemi yok ! benim çevremdeki erkek arkadaşlarım artık tam tersi güzel kadın istemiyorlar çünkü bu ülkede güzel kadın = kişiliksiz çşımarık kendini bibb0k sanan egolu kaprisli gereksiz kadınlar oluyorlar, bu nedenle düzgün erkekler kendisini gökyüzünde ulaşılmaz gören prenses karliçça bozuntuları yerien normal kadınlar istiyorlar ve arıyorlar. Hatta son dönemde kadınların terkedilmesinin ENBÜYÜK NEDENİ BU ! Kadınlar erkeklerin çoğunu aç baza tipler snaıyorlar ama düzgün bi erkek önce kadınla tanışır sonra onu inceler? düzgünb ir kadınmı yoksa zarar kaprisli şımarık kendini bir şey zanneden arızanın tekimi sonra kendisine uymuyorsa bırakır terkeder. KAdınlar ise erkekler köpek olacaklar zorla peşinden koşacak diye bekliyorlar :-) KOMİK , kims eistenmediğiy erde zorla durmaz, kims ekendisine saygı duymayan şımarık kaprisli arıza bi rkadınıda çekmez.. Uzun uzun yazdım bazı detayları anla diye.. şimdi bu sitedeki bazı femisnt arız akıllhastası tipler hemen gelip bana sana akıl öğretmeye Laf sokmaya kalkacaklar ama gerçekler ve gerçek hayat işte böyle çalışıyor. Hayal dünyasında yaşayan , ilişki uzmanı fitnecileri dinleyip erkeğe saygısızlık şımarıklık yapıp kendi yanlışları yüzünden terkedilenler, feministler vs ise bu söylediğim gerçekleri YOK sayıp inkar edip tersini söyleyecekler ve yine kendi bildiklerini yapacaklar ve sürekli aynı KÖTÜ DeJavuyu (daha önce yaşanmış bir olayın tekrarı) yaşayacaklar.. Sen sen ol aklını kullan ve yazdıklarımdan kendine ders çıkart :-) gerisi sana kalmış.. birisiyle tanışmak için çaba göster, çaban olsun iletişm kurmaya tanışmaya sevmeye.. oturup beklersen zorrr.. bu zamanda zorrr.
12 Yorumla- 5 ay
buarada eklemeyi unuttum..
Akıl hastası ilişki uzmanı arıza tiplerin Ghosting mosting (ekreğin ortadan kaybolması) dediği ve kadınları korkuttukları olayın detayları şu = Bir erkek bir kadınla çıkıyor diye onun kölesi ve köpeği olmamıştır ! Kadın o erkeğe "herzaman" saygılı ve sevgili olmalıdır, buna ek olarak eğer kadın zarar bir kadınsa = ülke ekonomi batarken , vampir para yiyici lüks hayat yaşamaya çalışan vs ya da kişiliği bozuk şımarık egolu kendi narsist feminist vs erkeğe uymuyorsa erkekle uyuşmuyorsa sürekli dünya kendi etrafında dönüyor ve erkek onun kölesi hizmetkarı sanıyorlsa kendikendine işte bu durum helafeti getiriryor.. Merhaba derdemez erkekten çiçek beklemek, erkeğin onu sürep yerlere lüks mekanlara götürüp bol bol paralar harcamasını beklemek, sürekli erkek arasın erkek sorsun istemek ((kadında arayacak soracak!!! erkek öldümü? erkek kazamı yaptı? erkek yaşıyormu? cenazesimi var? işimi var? hasta mı yatıyormu? kadınıki can erkeğinki patlıcan mı?))
sürekli erkeğin kendisine hiizmet etmesini kendien hak görmek kendi prenses kraliçe sanmak? bunlar sürekli erkeğin içindeki enerjiyi harcatan davranışlardır.. Telefonu bile sürekli kullandığında ŞARJI biter ama kadınlar erkeğin şarjı bitmesin ve erkeğe kendileri hiçbir şey katmasın onu şarj etmeyelim istiyorlar.. AŞK sevgi karşılıklıdır ama birileri bu ülkede kadınlara aşk sevgi erkekten kadınadır, erkek aşks evgi için tek taraflı çabalamadılır diye fitneler kötülükler yalanyanlış şeyler öğretiyorlar.(bu birileride fitneci ilişki uzmanları oluyor genelde) .. neyse bukadar detay yeter sanırm
Selamlar - 5 ay
Ekonomi kötüye giderse ahlak biter Demirel in meşhur sözü
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Genel olarak olarak bir çok insan evlenmek, sorumluluk almak istemiyor.
Başta gelen en büyük sebep maddi durumlar. Bu artık günümüzün gerçeği olduğu için kimse sorumluluk altına girmek istemiyor. Başka nedenler de olsa bu ilk sebep başlıca bir sorun.
Ama sorun şu ki bir çok insan bir şekilde tek başına ayakta durup çalışıyor. Ama ömrün ve gençliğinde bir bedeli var. Öngörüm insanlar kırk beş yaşına geldiklerinde yalnızlıktan ötürü psikolojik bunalımlar yaşayacaklar. Ortalama evlilik yaşı ülkemizde otuzların üzerinde gibi. İnsanlar bir şekilde çalışıp hayatın karmaşıklığında farkında olmadan ömrünü ve gençliğini tüketiyor. Hayat hızlı aktığı içinde yaşının geçtiğini bile anlamıyor.
İşte kırklı yaşlardan sonra insan yalnızlığa güç yetiremediği gibi istediği kriterde aday bulamayacağı için psikolojik sorunlar yaşayacağını öngörüyorum. İnsan ister istemez ilerleyen yaşlarda çok seçici olacak. Ama o yaşlarda istediği kriterde birini bulması çok zor olacak. Yani evlenmek için aday bulması zor olduğu gibi insanlar sorumluluk altına da girmekten imtina edecekler.
Rabb'im herkesin hakkında hayırlısını versin inşallah00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Evlilik olayı tamamen bi beyaz eşyanın kalitesine bağlıdır
Bazı eşyalar kolay kolay bozulmazken
Bazı ünlü markanın dolabı daha ilk ayında bozulabilir
Yani ilişkilerde birbirine uyumlu kaliteli iki insan maalesef kolayı kolayına denk gelemiyor ?
Erkek kovalıyor
Kız kaçıyor
Kızlar kovalanmayı ilgiyi seviyor
Erkeklerde bu zaafları sonuna kadar sömürüp kullanıyor
İki çiçek bi madoda yenen yemek aaa bu çocuk beni aeviyooo du şunun evlilik teklifini kabul edim
Sonra nemi oluyor? Anlatim
Çocuk evlendikten sonra gerçek yüzünü ortaya çıkarıyor
İlgisiz davranıyor
Onu akdatıyor
Şiddet başlıyor
Kız paramparça ?
Bunlar neden mi oluyor?
İki tarafta birbirini iyice tanımadan büyük bi karar alıyorlar
Evlilik çocuk oyuncağı degildir
Ha birbirinizi cok iyi tanıdınız ve evlendiniz
Ama işler sonradan değişti ?
Arkadaşlar hayat şartları borçlar harçlar insanı zamanla değiştirir
Buna lafım yok
Önce ilişkiyi kurtarmayı karşılıklı olarak deniyeceksiniz
Sonra oldu - oldu
Olmadı - olmadı
Bu kadar
Aynı anda duygularınızı ve mantığınızı harmanlayabilirseniz her şey güzel olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAynı yaştayız ve ben de böyleyim. Lise zamanı birinin peşinden çok koştum ama minyon tipliyim yaşımdan küçük duruyorum diye istemedi beni. Pilatin sarı kaynak saç , uzun tırnak, bakkala bile topuklu ayakkabıyla giden kızları beğenirdi. Çok sevdiğim için sonrasında da kimseyi almadım hayatıma , aradan yıllar geçti bazen hayatımda biri olsaydı da yalnızlığımızı paylaşsaydık, eşten ziyade önce arkadaş olsaydık hayatı beraber keşfetseydik birbirimizin omzuna yaslansaydık diyorum. Konuştuğum insanlar oluyor ama en ufak cümlesinde diyorumki ben bunu hayat boyu çekemem diyorum. Yalnızlığa fazla alışmışım sanki
49 Yorumla
Soran5 ayLiseden sonra çok uzun zaman geçmedi mi 10 15 yıl gibi. 1 kişi olmadı diye mi bu kararı verdiniz
Cevap sahibi5 ayUzun zaman unutamadım. Liseden sonra 5 yıl daha ona takılı kaldım ama sonra yavaş yavaş kendime gelmeye başladım. Kendime değersizlik yaptığımı fark ettim vs. Uzun hikaye aslında. O dönem kimseye umut vermemek için kimseye yanaşmıyordum. Şimdi aklımda gönlümde kimse yok, yeni insanlarla tanışıyorum ama bazen karşımdakinin en ufak bi cümlesinde bile ben hayat boyu çekemem bunu ya diyorum. Mesela bi tanesi kesinlikle çalışmanı istemiyorum dedi, bi tanesi ben çalışan kadın istiyorum dedi. Ben de böyle baskılanmak istemiyorum. Eğer çalışmaya karar verirsem çalışmak istiyorum veya kendimi yorulmuş hissedersem çalışmaktan sıkılırsam evde olmak istiyorum. Yani bana özgür hissettiricek , eşten ziyade hayat arkadaşı olacağımız birine hiç denk gelemedim
Cevap sahibi5 ay@Karabey59 Amin bu arada teşekkür ediyorum
- 5 ay
Gizli hatun senin kafa yapan evlilik için uygun değil bence sen hiç evlenme hep söylerim özgürlük budalası insanlar evlenmemeli diye
Soran5 ay@DiplomalıHavuç özgürlük budalası ne alaka? Akıl yürütme becerin sıfır :D kadın diyor ki çalışıp çalışmamak durumlarına ben karar vermek isityorum. Sanki clublere gideyim, erkeklerle gezeyim falan diyor.
- 5 ay
İkinizin de memesi sarksin inşallah 😝
Cevap sahibi5 ayİşte bak şimdi neden kimseyi çekemediğimi bu yorumu yazanın yorumuna bakıp anlayabilirsin soru sahibi arkadaşım 😊 erkeklerle ortak bir paydada buluşmak çok zor geliyor bana. Yoksa ben de isterdim kafa yapımın uyduğu biriyle hayatı paylaşıyım
- 5 ay
Tamam işte bebişim
Küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında bir garı isen ben talibim sana 😝
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnızlıkla aranda hem güven hem kırgınlık var, o yüzden karışık hissetmen çok normal 🙃
Yıllarca çabalayıp karşılık görememek insanın içini kapatır, bu sende bir “savunma” olmuş.
İstemiyorum demen aslında “canım tekrar yanmasın” korkusu biraz.
Zamanla, güven veren birini tanırsan yalnızlığının bozulmasını isteme halin de yumuşayabilir 💫10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
135Cevap
Ben de yalnızım sana tavsiyem spor yap kendini aşırı mutlu hissediyorsun belli bi evreyi geçtikten sonra düzenli yapabilirsen. bişeyleri başarmanın getirdiği mutluluk gibi değil kan dolaşımın arttığı için kötü düşüncelerden uzaklaşmana yarıyor. ve yanıldığını fark ediyorsun. aslında insanlar genel olarak beni yakışıklı bulmadıklarını düşünürken meğer ne çok taliplim varmış dedim. sadece bakış açımı değiştirecek temel açıdan değişiklikler yaptığım için. beslenmeme dikkat ettim spor yaptım.. hepsi bu.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
5 ayBen şöyle düşünüyorum: Yalnızlık ve kalabalık, ikiside ihtiyaç. Bir denge olmalı. Insan çok yalnız kaldığı zaman, iki güzel söz ve muhabbete okadar aç oluyor ki. Çok kalabalık yaşadığı zaman da kendini duyamıyor bazen, yalnızlıkta uyku gibi, bazı şeyleri hazmetmek, işlemek, dinlenmek için gerekli. Yalnız kalmamak için illa biriyle evlenmek gerekmiyor bu arada. Albenisi olsun olmasın, ben insanla sadece hallenmek için konuşmam. Beni geliştirsin, yeni bakış açıları kazandırsın, meraklandırsın. Çünkü her yeni kişiyle senin de kendinde olan yeni bir yönünü keşfetme ihtimalin doğuyor. Ben mesela 1 hafta önce biriyle tanıştım Ankara da. Abi “ciğer sever misin” dedi. “Bilmiyorum abi hiç denemedim ki” dedim, adam kalktı bana ekmek arası yaptırdı, öğrenmiş olduk sorunun cevabını. Sürekli olan yalnızlık yavaş yavaş ölmek demek benim için. Bukadar insanın ne gereği var ozaman, madem yalnızlığımızı paylaşmak istemiyorsak?
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
5 ayHem istemiyor hem istiyorsun. Öyle olmaz ki birini seç 🙃 bir de içinde bir öfke var gibi geldi bana yazdıklarından. Böyle bir öfkeyle birini bulamazsın yani. Öfke de nasıl geçer? Yaşadıklarının sorumluluğunu üzerine alarak. Mesela terk edildiysen geçmişte, orada hiç mi senin hatan yoktu? Bunu düşünebilirsin.. tamamen kendini de suçlama tabi ki sadece gerçekçi bakış açın olsun.. şimdi neler yapabilirsin onu düşün. Bir de herkes hayat bana borçlu diye düşünüyor. Hayatın kimseye borcu yok bence.. bu düşünce daha çok kılını kıpırdatmadan oturup güzel şeyler yaşamayı bekleyen insanlar tarafında oluyor..
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
5 ayMerhaba, yalnız kalmayı istememen çok normal ama bu alışmışlığın getirisi olarak yalnızlığını bozmak istememende çok normal. Her kadının kendine has kendini güzel ve farklı kılan güzellikleri ve etkileyiciliği mutlaka vardır. Sende bunu göremeyen birileri ile ilişki kurman ya da evlenmen zaten senin için hiç iyi olmayan taraf olurdu. Seçilme gibi bir durum yok. Seçen taraf sensin ve sen olacaksın. İletişim azlığı zaman içinde insanın kendinde negatif düşüncelerin oluşmasına ve kapanmasına sebep olur. İçinde bulunduğun durumda olağan , lakin yalnızlığımı bozmadan yalnızda kalmadan konuşmak isterim dersen buralarda olurum. Kendine çok iyi bak 🌷
00 Yorumla
5 ayKimse illaki birini bulmak zorunda değil kafa yapısı ve tavırları yoran, devamlı ayrılıp özür dilenen zehirli ve huzursuz bir ilişkide kalmak için kendisinden taviz vermektense huzurlu ve sakin bir yalnızlık en güzeli. Kimse kendisi için yaşam tarzından ve hayata bakış açından feragat etmeye değmez öyleleri çok ta nankör olurlar ilk sıkılmalarında defolup giderler. Hayat sevgilisi eşi olmadan da güzel olur insan yeter ki mutlu olmayı, şükretmeyi bilsin. Kimi kişiler var maalesef başta çok sağlam karakterli adam gibi adam maskesi takmış gerçekten adam zannetme hatasına düşüyor insan ama sonrasında gerçek yüzünü gösterince insan o kişiyi hiç tanımamış olmayı diliyor, yalnız kalmak en huzurlusu , bir insanın sevgili veya evlilik mecburiyeti yok hiçbir zaman.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)5 ayAa dedim aynıyız. Benimde hikayem hemen hemen böyle. Hayatımda biri olmadı. Yalnızlığı paylaşabileceğim biri de hiç çıkmadı. O gün bu gündür birini tanırım belki umuduyla çabalıyorum. Hayatımızda biri olmak zorunda değil evet ama bu bir ihtiyaç. Bir tercih meselesi de değil. Bizler sosyal canlılarız ve biriyle bağ kurmaya ihtiyacımız var. Bu sağlıklı bir yaşam için gerekiyor. Sonsuza denk yalnız kalamayız. Doğru insan bence kişisel alanımıza saygı gösterdiği gibi yalnız hissetmememize de neden olmayacak, ihtiyaç duyduğumuzda bizimle ortak hareket edebilecek, güven duyabileceğimiz kişidir. Her ilişkinin beklentisi ve yaşayışı farklı. Ya birbirimizi ya da birbirimize göre insanları bulacağız.
12 Yorumla
Soran5 ayBulabilirsek tabii
Cevap sahibi5 ayBen öyle biri olduğumu beyan ediyorum. Gerisi gerçekten tanımak isteyen karşımda ki insanın inisiyatifine kalmış. Elimden gelen hepsi bu. Ulaşmaya ve ulaşılabilir olmaya zaman ayırıyor bunun için gerçekten çaba gösteriyorum.
5 ayİstiyorsun ama o kadar orada kalmışsın ki konfor alanın güvenli limanın olmuş o yanlız sahil koyu. Yeni liman nasıl olur soğuk mu esip gürlemeli mi olur diye korkuyorsun. Korkuyla işe başlanmaz. o korku neyse üstüne atla en fazla yere kapaklanırsın.
02 Yorumla
Soran5 ayYa daha kaç kere yere kapaklancam 300. ye mi
- 5 ay
O zaman sende problem. 22 yaşında bastı bacak 1.40 bücürüğü evlendirdik. Yani o bulduysa evlenicek sevicek birilerini... sen bulamıyosan bir problemin vardır. El ele tutuştuğumuzda kızın mı diyorlar bücür büşrayı everdik 3 ay önce 😄 1.86 boy var resimçekildim kuzenimle el ele komedi😀
5 ayAslında kendinle çelişiyorsun, yalnızlığı seviyor ama ilgi görmek değerli hissetmek sevilmek istiyorsun, bunlar normal, ancak bşr yandan ise yanızlığa alıştığın için belki birinin olmasından rahatsızlık duyacağını sanıyor ya da tahmin ediyorsun
10 Yorumla
5 ayBen bunun yaşla şahsi gelişimle alakalı olduğunu düşünüyorum Çünkü ben de aynı evrelerden geçtim önceden yalnız kalmaktan korkarken şu anda yalnız kalmaya ya yer arıyorum desem yeri durumlarımız biraz farklı ama mantığımız hedefimiz aynı diye düşünüyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 322 cevap paylaştı.
5 ayAslında psikolojik olarak tek başına idare edebilecek birisi olsan tm da diğer türlü insan sıkılıyor. Herseyin varsa tm da bu seni sadece ihtiyacını karşılar. Arada zaman geçirecek bi uğraşı lazım. Öğretmen olsan öğrencinin gibi. Bi hedef belirle ve o işlerle uğraş istersen
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 983 cevap paylaştı. Seni çok iyi anlıyorum kafanı yorma bu senin görünüşüyle alakalı değil karşına insan cıkmamış imkansı dalga dümen insanların cıkmasından oluyor bu ben senin ne kadar merhametli ne kadar duygusal olduğunu görebiliyorum şu an yanlızlıgın bozulmasın biri bu düzeni bozacak diye korkuyorsun demi alıştın bu duruma birini kaldıracak sabrın kalmadı tam bu iyi diyeceksin tırt çıkar kaygısı emek boşuna gidecek demi
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
5 ay
Günümüz hastaligi o kadar toplumsal duygular yüzünden kapanir olduk ki.
En ufak cabaya baglanir olduk
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayBende kimseyi almak istemiyorum hayatıma iyice içime kapandım ve insanlardan uzaklaştım. İnsanları ilişkileri gördükçe daha da uzaklaşıyorum insanlardan. Yaş oldu 35 yıllardır benimde hayatımda biri yok ve insanlar için değmez diye düşünüyorum. Ne güvenebiliyorum ne de inanabiliyorum ne de birini hayatıma alabiliyorum. İçimden adım atmak çabalamak zerre kadar gelmiyor. Ne heyecanım kaldı ne de hevesim. Bazen de acaba 40lı 50li yaşlara gelince pişman olur muyum diyorum ama hiç ama hiç içimden gelmiyor ya. Pişman olacağımı da hiç sanmıyorum.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 312 cevap paylaştı.
5 ayBu duygu durum bizim yaş civarlarında hem kadınlarda hem erkeklerde var. Bende aynı kafadayım. Yalnızlığım 3 kıtaya hükmeden imparatorluk seviyesine vardı. Çok canım sıkılıyor mu yalnızlıktan sıkılıyor. Çiftleri görüp imreniyorum ama birini hayatıma sokmayada sanki içten içe çekiniyorum gibi. İnsanın kendine itiraf edemediği şeyler vardır ya buda bizimki gibi
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 345 cevap paylaştı. Bende 26 yaşımdayım çok Yalnız hissediyorum hiç ciddi bir ilişkim olmadı, ama bunu söylemek birşeyi çözmüyor, bunun dışında utangaç çekingen biriyim. Nasıl olucak bende bilmiyorum. Bende hayatımda biri olsun isterdim.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
5 ayBu problem yakın zamanda seni bayağı bir yalnız bıraktığı zaman hayatının ne kadar değerli olduğunu ve ne kadar yanlış hata yaptığını gösterecek O yüzden yine senin kararın ama yanlış yapıyorsun
00 Yorumla
5 ayyazini okurken. Ibrahim Tatlises, in. Bir. isyan. Sarkisi aklima geldi mirildandim.( Yalnizim. Dostlarim. Yalinizim "Yalniz") bu tur. duygulari inan herkes yasiyor ama. sans. bazen anlayan biri karsinizda oluyor
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
5 ayBence yalnızlığı seviyorsun. Sadece egolorıni tatmin etmek istiyorsun ama tam olarak istediğin gibi biri çıksa karşına harekete geçeceksin..
Kendine bakman gerekir, çekiciysen her yerden flört bulursun..
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayBir işin var mı sürekli evde misin bu çok önemli insan evde kaldıkça kendini daha kötü hissediyor Çünkü bir çingene atasözü vardır Ev adamı öldürür derler Çok doğru ev insanın ruh sağlığını akıl sağlığını bozuyor
00 Yorumla
5 ayKadınlarda bu çok normal, gençlik yıllarında sanki hiç yaşlanmayacak gibi yaşar ve gezersin hiç ileriyi düşünmeden, birçok hata yaparsın farkında omadan, 30 lardan sonra da pişmanlık gelir.
02 Yorumla
Soran5 ayYıllardır depresyondayım ne gezmesi ne yaşaması mk
- 5 ay
İstisnalar kaideyi bozmaz
5 ayYa bul bir tane genç erkek, ihtiyaçlarını onunla gider hayatına devam et ya. Bizden birini hayatınıza almadan inan çok daha rahat ve iyisiniz, bizler gelişmenizi önlüyoruz maalesef. (22 yaşındayım)
03 Yorumla
Soran5 ayKimseye ihtiyaç duymuyorum
- 5 ay
Kullanıcı acı yakışıklı. Yanında birde 21 plaka var.
Yaptığım yorumun saçmalığını anlatmaya neresinden başlasam bilemedim - 5 ay
Plaka değil ki o ya mamdmakdkskd
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
5 ayYalnızlık bir süre iyi fakat uzun süre insanı bunalıma sürüklüyor bende ondan sonra kimseyi hayatıma almadım uzun yıllar geçti yalnızlık ile iyice bütünleştik
00 Yorumla Bende senın gbı yanlızlıktan muzdarıbim aslında nıyetim yuva kurmak. eğer gerçekten düşünüyorsanız sakıncası yoksa tanımak isterim. konuşmsnın bir kötü tarafı yok sonuçta herşeykısmet.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 714 cevap paylaştı.
5 ayBu yaşların verdiği ağırlık ve rahatlık sebebiyle çoğu zaman böyle hissetmek gayet normal. Ancak detayda yalnızlığım bozulsun istemiyorum, soruda yalnız kalmak istememekten bahsetmişsiniz.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
5 ayHer ne kadar kendine yetsen de yalnızlık yaş geçtikçe daha bunaltıcı oluyor yani bu durumdan kurtulmak istiyorsan biraz da senin çaba göstermen lazım birilerine sinyal vermen lazım umarım anlatabildim
00 Yorumla Evet bende o moddayım şu an. Mesela şu an biri çıksa karşıma yine problem yine üzüntü geliyor diye düşünüyorum. Heyecan yerine endişe kaplıyor içimi.
04 Yorumla
Soran5 ayEvet günümüz ilişkiler çok eşliliğe dönmüş gibi duruyor ve aşırı rahatsız ediyor
Soran5 ayAz önce ağladım sonra kafam güzel olsun diye bira içtim olmadı ama uykum geldi
Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. İnsan konfor alanını bir süre sonra sevmeye başlıyor çıkmak için sadece daha mantıklı gerekçeler arar
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 387 cevap paylaştı.
5 ayher şey çok net ama biz görmüyoruz, yaşanacak ve bitecek şeyler için üzülmek dertlenmek boş, bir kaç anı hepsi
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
s 5 ayBaşlıkla içerik çok farklı yalnız kalmak istiyor musun istemiyor musun anlamadım ancak iki türlü de normal
03 Yorumla- 5 ay
@Ayabasanmaymun ya onu sistem otomatik olarak değiştiriyor
- 5 ay
Biliyorum da saçma olmuş yani böyle içerik ayrı başlık ayrı...
- 5 ay
@Ayabasanmaymun büyük ihtimalle farkında değil işte sistem böyle saçma canım şeyler yapıyor
- Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
5 ayNormal çünkü birini istiyorsun? doğal olarak yol arkadaşını onu bulmak da sınavlar verip oluyor sabırlı olman gerekiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayNormaldir merak etmeyin, ben de son 11 yıldır farklı şehirde yalnız yaşıyorum, ne kadar yalnızlığı sevseniz de bazen insan hasta oluyor, derdi oluyor, yalnızlık sıkıntı oluyor, hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
5 ayTercihin kaderindir. Onu sen yazarsın. Ne ekiyorsan onu biciyorsun.
02 Yorumla
Soran5 ayTam olarak öyle de değil
- 5 ay
Sohbeti ve iletişimi seviyorsan beklerim. Buradan çoksa etik olmuyor
Kişilik & Karakter konusunda 321 cevap paylaştı. 37 yaşındayım yalnız kalmayı daha çok istiyorum
04 Yorumla
Soran5 aySeni ne yordu peki
Soran5 ayEvet di mi...
Yalnızlık en çok bundan sonra koymaya başlayacak ama yalnız kalmakta isteyeceksin değişik bir Arafta kalma olayı
00 Yorumla29 yaşındayım gün geçtikçe yalnız kalma isteğim artıyor..
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 778 cevap paylaştı.
5 ayBen ne istediğini tam anliyamadim hem yanlız kalmak istiyorsun hem şikayetcisin?
10 Yorumla
5 ayYalnızlığa alışmış bir insan kolay kolay kimseyi istemez hayatında. Çünkü üstesinden gelinecek herşeyin içinden kendi geçmiştir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.
5 ayOlgunlaşınca insan yalnızlık daha mantıklı geliyor.
04 Yorumla
Soran5 ayGünümüz ilişkilerini görünce de öyle
Soran5 ay@Karabey59 onlar da da bazen iki taraftan birisi gizli gizli iş çeviriyor
Kişilik & Karakter konusunda 436 cevap paylaştı. Elbette hissediyorum ama yapıcak bir şey yok..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ay40 yaşına gelsenizde, maddi olarak ve iş olarak hayallerinizin ötesine gitsenizde , yani hayatta maddi olarak herşeyi elde edecek durumda olsanızda yalnız kalmak en zor şey olacaktır
00 Yorumla
5 ayNormal
Yalnız kalmak
Yalnız gezmek insanı sıkar00 Yorumla27 yaşındayım bende böyle hissediyorum bulamıyorum da
00 Yorumlagündüzleri güzel geçiyor senin gibi düşünüyorum fakat gece uykularım kaçıyor artık
00 Yorumla
5 ayeşek kadar olmuşsun yani bir zahmet yalnız kalma
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 724 cevap paylaştı.
5 ayTam tersi yalnızlık iyi hissettiriyor çok insan istemiyorum beni anlayan bir insan yeterli
00 Yorumla
5 ayGeçecek merak etme. sonra tekrar yaşamaktan keyif almaya başlayacaksın.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
5 ayYalnızım ve hiç bir çabam yok. Yalnızlığım ile de mutluyum. Akış neyse o 😇
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
5 ayÇok normal bir durum bence belli bir yaştan sonra insan yalnızlığı daha çok tercih ediyor
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 383 cevap paylaştı. Bir yol ayrımında görünüyorsun. Umarım hakkında hayırlı olan olur.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
5 ay25 olacağım ben de böyle hissediyorum insan sıkılıyo
01 Yorumla
5 ayYoo bana daha hiç olmadı. O moda girersen olmaz ki eğlencene bak illla biri denk gelir 😉
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
5 ayTanışmak isteyenlere karşı nasıl yaklaşıyorsun?
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yalnızlık beraberlikten daha konforlu. Değerini bilmen güzel.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAynı yalnızlığa alışıyoruz. Evlilik sorumluluk isteyen bir şey yalnızlık hissi olmasa aklımıza bile gelmez 😃
04 Yorumla
Soran5 ayBen evlilik insanı olduğum için yalnızım
Cevap sahibi5 ayben de öyleyim. Artık bir evin babası olacağıma inancım tam. ama geçmişte çok hatalarım oldu ve tövbe ettim bu sebeple kolay bir ilişki başlatamıyorum nefsime yenilirim diye
Soran5 ayNe gibi hatalar
Cevap sahibi5 ayzina
- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
5 ayBende öyle hissediyorum da işte sadece öyle hissediyorum 😃
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayAlbenisi mi belki dogru kişiyi tanımadın ya da yolunuz denk düşmemiz olabilir. Belki biryerde oda seni bekliyordur bilinmez.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayYakışıklı erkek arayacağına efendi terbiyeli 5 vakit namazı kılan erkeği görmezden gelirseniz kalırsınız evde
12 Yorumla- 5 ay
Evı yok onlarında. nası gecınces?
Cevap sahibi5 aySorunun sahibine sordum kaplumbağa gibi atlamayın
5 ayYalnızlığını değil de mutluluğunu , yaşama sevincini, sevgini paylaşmak isteyeceğin zaman gelirse ;o enerji sana doğru kişiyi çeker.. Hislerimizi ve düşüncelerimizi yaşıyoruz.. ben buna inanıyorum..
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. Mantık evliliği yapın o zaman
Sizin gibi düşünen erkeklerde çok
En azından yaşlılığa yatırım01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 aySorun başlığını yapay zeka mı değiştirdi? "Hâlâ yalnız kalmayı istemek normal mi?" diye soracaktın gibi hissettim.😀
00 Yorumla- Devamını Gör (114)
Devamını Gör(159)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 32 yaşındayım, artık yalnız kalmak istememek normal mi, siz de böyle hissediyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 