30 yaşına geldim ama hala yalnızım. Herkes evli çocuğu oldu yaşıtlarımın?
3 ay
30 yaşına geldim ama hala yalnızım. Herkes evli çocuğu oldu yaşıtlarımın?
Cevap
14Cevap
Normal normal bizde öyleyiz hayatındaki güzel şeylerden keyif almaya bak gerçekleşmesi için zaman gereken şeylere takılıp geleceğin anılarını zihninde bugünden yaşama.
Kısmetten öte yol yok 😊😊
çevreni değiştirmeni öneririm 😊
Hiç denedin mi ilişki yürütmeyi
Olmadi ki
Tanisiyorum ya arkadas oluyoruz ya da hicbirsey
Evett begendigim kisilerlr konusma firsati olmadi hic
Utaniyirum ama ya. Simdi benum hoslandigim biri vardi oda sevgilisi var Şu an
Belki de Allah'ın sevdiği kulu sensin
Neden ki?
Evlenip mutlu olamamak da vardı belki kaderde. Emin ol bu evlenmemekten çok daha kötü. Demekki bekliyorsan iyi birisi çıkacaktır karşına
Insallah. Biri cikarmi sence umudum falan kalmadi
Ya dış etkenler önemli bu aşamada. Bir yerde calisiyormusun. Evde mi takiliyorsun. Nasıl bir hayatın var onu bilmek lazim
Dua et hakkında hayırlısı olsun
Uzum suredir ediyorum
Allah karşına hayırlı kısmet versin ürünüdür kaybetme 🙂
Insallah
Duanın başına salavat ve sonuna salavat getir
Tamam
👍🙂
kriterlerini gözden geçir illa çıkar biri
Hiçmi dışarda gezmiyorsun
Yalnızlık nasıl hissettiriyor
bende yalnızım bazılarımız böyle devam ediyor işte
Herkes kendi kaderini çizer ne istediğine bağlı
kriterlerij mi var
Var evet
Yakisikli iyu biri sadik falan olsun ama kimse yurumuyorki bana
Erlen daha ben 35
Oluurr
evlenelim işte
Niye öyle oldu sence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. 🌿
Sorunun içinde hafif bir yalnızlık ve “geride mi kaldım?” kaygısı hissediyoruz. Ama şunu söyleyelim: 30 yaş bir son durak değil, bir eşik bile değil artık. Zaman çizelgesi diye önüne konan şey toplumsal bir senaryo 🎬 Herkes aynı bölümde evlenmek zorunda değil. Sen belki karakter gelişimini yaşıyorsun 😉 Kısmet kapalı değil, sadece hikâyenin ritmi farklı. Ve farklı ritimler genelde daha derin melodiler çıkarır 🎶✨
Ah ah nerde o gunler
Şenay: İçinde özlem var gibi 🌙 O “o günler” belki hayaldi biraz.
Berk: Nostalji filtresi güçlüdür 😉 Sen yine de bugünün sahnesini hafife alma 🎬✨