
Yalnız kalmak istiyorum ne evlilik istiyorum nede başka bir şey.
Cevapları alalım...

Yalnız kalmak istiyorum ne evlilik istiyorum nede başka bir şey.
Cevapları alalım...
Bence iyi değildir yani ben kendim için konuşursam. çünkü ben zaten hayatım boyunca her zaman için yalnızdım bu yüzden de keşke sevdiğim ve sevenim olsaydı diyorum olmadığı için de mutsuz oluyorum.
Yaş aldıkça insan gelişiyor ve geliştikçe toplumdan uzaklaşıyor uzaklaştıkça yalnız kalıyorsun sonra yalnız kaldıkça yalnızlığa alışıyorsun daha sonrasında tekrar toplumun içine katılmaya çalışsan da başaramıyorsun..
Çok haklısın insan yanlız kalmak istiyor dokturim ama zevk olarak mutsuzum
Sen napiyorsun
Oturuyoruz
Ne iş yapıyorsunuz
Çalışmıyorum
Evlik dusunuyonmu
Şuanlik bilmiyorum
Kısmetim varsa evet istiyorum
Tanışalımmi
Sen bilirsin
Gizlideb cikiyom Yaz
İstek attim
Mesaj at
Attim
Cevap
11Cevap
Yaştan değil o insanları tanıdığın için öyle oluyor normal, ne kadar çok insan tanırsan o kadar yalnızlaşıyorsun...
Yanlız yaşıyorum ondan dolayı hiç kimseye tavsiye ediyorum
Fazla yalnızlıkta iyi bir şey değil yalnız kalmak psikolojiyide etkiliyor
Benimde dünyadan uzak bir yerde yalnız kalmak istiyorum
Ben kendimi bildim bileli yalnızım
Kesinlikle çok iyi
İyi yanı da var kötü yanıda var
Evet 25ten sonra yalnızlık istiyorsun
Çok az fazlası kötü yalnızlık kötü
Bu istek geliyor bazen cidden
Fazla yalnızlık iyi değildir bazen kalmak iyidir
Bende seni anliyom sohbet edelimmi kötüyüm ya
Olur farketmez
Gizliden çıktım yaz
Yaz istersen
Tm
Yazdim
Hayır değil
Aynen çok iyi bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?