İnsanlara karşı merakım giderek azaldı. Neden böyle oldu sizce?

Eskiden insanlarla sohbet etmeyi onlarla ilgili her küçük detayı merak ederdim ama şimdi değil sohbet hasta olsalar bile umursamıyorum artık. Bu ailem için de geçerli. Sadece kendimi düşünüyorum ve kendime acıyorum geleceğimle ilgili korkularım var ve bu korkularım yüzünden kimseye odaklanamıyorum artık. Ve insanlara karşı kıskançlığım da arttı. Bir milletin derdine bakıyorum bir de kendime bir milletin dolu dolu geçen yıllarına bakıyorum bir de benim hep aynı geçen sıkıcı yıllarıma. Milletin aşk mesk saçma sapan dertleri olurken benimkisi de annem ölünce bana kim bakacak (bedensel engelliyim) diye kaygılanıp duruyorum. Öyle bir psikolojiye geldim ki artık ölen insanları bile kıskanır oldum bu dünyada kurtuldular diye

İnsanlara karşı merakım giderek azaldı. Neden böyle oldu sizce?
Cevapla