Güncellemeler
1 yıl
annanem öldü ve üzülmedim güldüm
2 3 yıldır halam öldüğündede annanem yogun bakıma girdiğindede üzülemiyorum ağlayamıyorum tek üzüldüğüm ve ağladığım anlar kedimle olan şeyler ve hayvanlar insanlardan nefret ediyorumda halamla annaem cok iyi insanlar ama tık yok içimde ben sosyopatmıyım ne oldu bana eskidende pek ağlamazdım ama yine ağlardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
hayır değilsiniz
Bunun için psikolojik yardım almalısın
Hayır sosyopat degilsin
Eğer öyleyse ağır teşhisle bende sosyopatım
Sıkıntılı bir durum
ii etmişin
Geçmiş olsun