İnsanlar hakkında üzülme yetimi kaybettim sosyopatmıyı?

2 3 yıldır halam öldüğündede annanem yogun bakıma girdiğindede üzülemiyorum ağlayamıyorum tek üzüldüğüm ve ağladığım anlar kedimle olan şeyler ve hayvanlar insanlardan nefret ediyorumda halamla annaem cok iyi insanlar ama tık yok içimde ben sosyopatmıyım ne oldu bana eskidende pek ağlamazdım ama yine ağlardım

Güncellemeler
1 yıl
annanem öldü ve üzülmedim güldüm
İnsanlar hakkında üzülme yetimi kaybettim sosyopatmıyı?
Cevapla