Bazen durup “şu an tam da olmak istediğim yerdeyim” dediğin anlar oluyor mu, yoksa hep bir adım sonrasını mı düşünüyorsun?

Hayat bazen koşarak, bazen durup nefes alarak yaşanıyor. Kimi anlar vardır; eksik yoktur, acele yoktur, sadece “şimdi” vardır. Kimimiz o anların tadını çıkarır, kimimiz ise hep daha ilerisini hayal eder. Peki sen, şu anın içinde kalabiliyor musun?

Bazen durup “şu an tam da olmak istediğim yerdeyim” dediğin anlar oluyor mu, yoksa hep bir adım sonrasını mı düşünüyorsun?
✨ Evet, o anları yakalayıp tadını çıkarıyorum.
🌿 Ara sıra oluyor, çok kıymetli anlar.
💭 Çoğu zaman bir sonrasını düşünüyorum.
😌 Anda kalmak istiyorum ama zorlanıyorum.
🔥 Hep daha fazlasını hedefliyorum.
🙂 Şu an iyiyim ama içimde hâlâ bir arayış var.
🙃 Hiç durup düşünmüyorum, akıştayım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bazen durup “şu an tam da olmak istediğim yerdeyim” dediğin anlar oluyor mu, yoksa hep bir adım sonrasını mı düşünüyorsun?
Cevapla