Zamanı hissetmediğiniz anlarda neye tutunursunuz?

Sessiz bir günün karanlığındayım galiba
Fermanımın yazıldığı günün karanlığı
Amaçsızca dalmışım göğe, umurumdamı
Gecesi, gündüzü geliyor üzerime

Zaman atlaması mı yaşıyorum
Her yer karanlık, vakitler şaşıyor
Gelip, geçen zamanamı yanayım
Hisler kaybolduktan sonra yarar mı

Nesilden nesile kaygı sarmalı
Aldım başıma ağrıyan belayı
Kaç kilodur bilinmez, sayamam
Üşengeçlik değil, görmek istemediğim...

Her yılım durgun bir sezon
Kısır döngü artı depresyon
Contaları yaktım, az kaldı
Zamanı geliyor, beklemekte


https://youtu.be/tv2SXsEi5dA?si=fkHI7Ub2CfCMWA_i
Zamanı hissetmediğiniz anlarda neye tutunursunuz?
Cevapla