Uygun olduğum yerdeyim Bir tanıdığımın lafı çınladı kulağımda Bu soruda oradan esti: "Ben kendimi hiçbir zaman bir yere ait hissetmedim ki " demişti. Içim acımıştı oturmuştu o söz bana. Kendimden bir parça buldum çünkü hem ona hem kendime hayıflandım. . .
Kendinizi şu an olduğunuz yere ait hissediyor musunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Çok şükür ait olduğum yerdeyim. Hiçbir zaman da öyle bir düşüncem olmadı.
Kariyer olarak evet ama maneviyat olarak hayir ait olduğum yerde değilim...
evet, tamamen yatağıma aitim ben
Bende 😂😂
😂😂
Ait olduğum yerdeyim evet🙏🏻
hayır daha uzaklara gitmek isterdim
Bende pek hissetmiyorum bu dünyaya ait değilim ben
Evet şu anda salonda tekli koltuktayım
Bana ait olan yanımda değil!
Hissediyorum
Hayır
Evet
Bir yerde olursam hissetmeye caliscam
hiçbir yere ait hissetmiyorum
Hayır alıp başımı gidesim var.
bu dünyaya ait değilim maalesef
ASLA
Evet.
Hissedemiyorum