Sürekli bir adım sonrasını düşünür müsünüz yoksa tamamen an’da mısınız?

Monroe’cim?
Monroe’cim?

“Ve ben hep temkinlidim, uzak kaldım çünkü yapacaklarımın kötü sonuçları olacağından korktum. Açılamadım sana, çünkü olmasa senide kaybedecektim…”

Ben an’da kalıyorum soru benden bağımsız ama aklımada gelmedi değil 😀 Sürekli bir adım sonrasını düşünen biri yani bunu yaparsam bu olacak, şunu yaparsam bu olabilir diyen biri rahat olabilir mi kendi içinde? Bu bence çok yorucu…

Hayat yormak ve yorulmak için çok kısa değil mi? Ansızın bir seyahat, ansızın bir plan yapmak daha değerli ve mutluluğun zirvesi değil mi?🙃

Siz anda mısınız yoksa sürekli geleceğe odaklı bir yaşam mı sürüyorsunuz?

Sürekli bir adım sonrasını düşünür müsünüz yoksa tamamen an’da mısınız?
Cevapla