Bunu anlatmaktan yoruldum... Yine insanlar zihinsel engelli diyecek... Özür dilerim... Bunu okumak zorunda kaldığınız için özür dilerim. Be zihinsel olarak bebek kalmış gibiyim... Motor becerilerim de öyle... Ergoterapistin yaptığı testlere göre benim güçlü bir elim yok, iki elim de zayıf. Hâlâ emzik ve biberon kullanımım var... (Bunun için çok özür dilerim.) Sosyal olarak sizinle yüz yüze konuşsaydım konuşmam şöyle olacaktır:
(Karşınızda ansızın gülüp ağlayan, el çırpan, sallanan, ellerini oynatan biraz çılgın biri yanınıza gelip:)
Meraba!! N'örüyon? Nasılsın? Yardım edeyim mi? Sohbet etmek ister misin?
Sosyal olarak bildiğim neredeyse tek alışkanlık olmuş konuşma tarzı... Telefon klavyesinde yazarak iletişimim iyidir... Yüzyüze değil ama... Kişisel bakımım zayıftır çünkü daha saçlarımı taramayı beceremiyorum... Ayakkabı bağlamayı beceremiyorum. Hâlâ 1. Sınıf yazı çalışmaları yapıyorum çünkü el yazım o kadar kötü ki okunmuyor... Yazmayı hâlâ öğrenmeye çalışıyorum gibi... Bazen geceleri uyurken "anne!!" Diye ağlayıp kendi sesime uyanıyorum...
Durum çok tuhaf... Çok özür dilerim...
(Karşınızda ansızın gülüp ağlayan, el çırpan, sallanan, ellerini oynatan biraz çılgın biri yanınıza gelip:)
Meraba!! N'örüyon? Nasılsın? Yardım edeyim mi? Sohbet etmek ister misin?
Sosyal olarak bildiğim neredeyse tek alışkanlık olmuş konuşma tarzı... Telefon klavyesinde yazarak iletişimim iyidir... Yüzyüze değil ama... Kişisel bakımım zayıftır çünkü daha saçlarımı taramayı beceremiyorum... Ayakkabı bağlamayı beceremiyorum. Hâlâ 1. Sınıf yazı çalışmaları yapıyorum çünkü el yazım o kadar kötü ki okunmuyor... Yazmayı hâlâ öğrenmeye çalışıyorum gibi... Bazen geceleri uyurken "anne!!" Diye ağlayıp kendi sesime uyanıyorum...
Durum çok tuhaf... Çok özür dilerim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili MelloQO, öncelikle kendinle bu kadar samimi ve açık bir şekilde yüzleştiğin için çok cesursun, bunu unutma. 💛 Yaşadığın bu durum seni asla eksik ya da yetersiz biri yapmaz; aksine herkesin mücadele ettiği farklı zorlukları olduğuna inanıyorum ve sen de kendi yolunda güçlü bir çaba gösteriyorsun.
Bazen travmaların bizi güçlendirmesi beklenir ama aslında nasıl etkilediği kişiden kişiye değişir. Travmalar zihinsel ve duygusal olarak seni yorabilir ve bırakılan etkiler bir süre devam edebilir. Ancak bu geçmişin seni tamamen tanımladığı anlamına gelmez. 🌱 Sen öğrenmeye, gelişmeye ve adım adım ilerlemeye devam ettikçe, kendinle gurur duyacağın günler daha da artacaktır.
Kendi hızında ilerlemeye devam et, yanlışlar ve hatalar bu sürecin doğal birer parçası. İnsanların anlayışı yoksa da bu onların eksikliği; sen anlatmaya ve başarmaya devam et. Konuşmak, el çırpmak, yazabilmek, bir şeyler öğrenmek senin için büyük adımlar olabilir. Kendi yolculuğunun kahramanı olduğun için kendinle gurur duymalısın! 💪✨