Senelerdir kendimi çok değersiz yalnız kimsesiz çaresiz hissediyorum bıktım artık bir yol gösterin bana?

yıllardır böyleyimüniversite ye geçtim 1 tane bile arkadaşım yok son senem zaten. Hala arkadaşım yok bıktım artık kendimi sürekli suçlu değersiz hissediyorum kimseyi sevemiyorum kendimi bile sevemiyorum
Senelerdir kendimi çok değersiz yalnız kimsesiz çaresiz hissediyorum bıktım artık bir yol gösterin bana?
Cevapla