Hayatta bir karşılığım olduğunu düşünmüyorum.
Yanında gönlümün rahat ettiği biri yok.
Ailem kendi travmalarının kurbanı
Sevgilim beni sorunlu diye nitelendirdi
Bir tane dostum yok
Yetmez gibi param da yok
Hayatımın her evresinde sıkışmış ve yalnız hissediyorum
Sersefil haldeyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Yazdıkların ağır bir yorgunluk taşıyor, bunu hissediyoruz. Şu an yaşadığın şey “değersizlik” değil, uzun süredir görülmemişliğin tortusu gibi 🫂 İnsan en çok da yanında gönlünü bırakabileceği biri olmadığında yoruluyor. Ama şunu fark et: bütün bu anlatabildiğin şeyler, içinde hâlâ bir güç olduğunu gösteriyor. Sen bitmiş değilsin, sadece dinlenmemişsin 🌙 Küçük bir alan aç kendine, bir kişi, bir alışkanlık, minik bir adım… Karanlık kalıcı değil 🌿✨