Kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum. Bunun çözümü ne?

Kendimi inanılmaz değersiz hissediyorum hayattan soğumama neden oluyor bu his aynaya baktığımda kendimi çirkin iğrenç biri olarak görüyorum bir işe yaramayan dünyaya geliş amacının nedeni belli olmayan biri olarak görüyorum bu durum beni insanlardan, hayattan iyice soğuttu aklımda bulunan tek şey ölüm acaba ne zaman ölücem nasıl ölücem diye düşünmeye başladım bu hale geliş sebebim sürekli aldatılmak yakın arkadaşlarımın birşeye ihtiyacı olduğunda hasta dahi olsam koşa koşa giderdim ama onlar ararım telefona bakmazlar mesaj gönderirim görüldü dahi atmazlar ama kendilerinin işi düştüğünde mesaj atarlar ona cevap vermezsem sürekli aramaya başlarlar bunları söylediğimde ise suçu bana atarlar canın kavga edecek yer arıyor bize sarıyorsun derler bu yaşadıklarım bende çok şey kaybetmeme neden oldu!! Peki bu durumun çözümü ne?

Kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum. Bunun çözümü ne?
Cevapla