Kendimi çok değersiz hissediyorum çok yalnızım nasıl geçer?

Kimi sevdiysem beni bırakıp gitti üstelik onlar istedi onları sevmemi. Niye kimsenin değerlisi olamadım. Kendimi çok yalnız hissediyorum kötü anlarımda kimse yanımda olmadı. Acaba sevilmeye değer layık biri değil miyim?

Kendimi çok değersiz hissediyorum çok yalnızım nasıl geçer?
Cevapla