Kendimi çok yalnız özgüvensiz değersiz hissediyorum ne yapmalıyım?

18 yaşındayım lise son sınıfım özel hayatımda yaşadığım psikolojik sorunlarımdan dolayı içime kapandım birkaç senedir böyleyim okulda 1 tane kız arkadaşım vardı mezun olduğu için okuldan ayrıldı ben okulda yalnız kaldım pek sosyal değilim zararlı alışkanlıklarım tehlikeli davranışlarım yok bu yüzden de kimse benimle yakınlık kurmuyor iyi niyetli biriyim ama arkadaşlarım beni sevmiyor okulda arkadaşsız kalmayı çok kafaya takıyorum bu saçma insanlardan bir an önce kurtulmak istiyorum okul değiştiremem ailem hiçbir zaman arkamda durmadı her fırsatta hatayı bende arayıp eleştirdiler kendimi çok yalnız özgüvensiz değersiz hissediyorum her şey herkes çok üstüme geliyor ne yapmalıyım
Kendimi çok yalnız özgüvensiz değersiz hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla