Çok yalnız bırakıldığım için en olmak istiyorum ne yapmalı?

En Zengini en güçlüsü en başarılısı. Hayatım korkak yalnız kimsesiz geçti yalandan var olan bir ailem oldu asla hiç bir zaman arkamda olduklarını hissetmedim şuradan anlıyorum hayatım hep g. t korkusuyla çaresizlikle geçti. 20 yaşındayım. Artık korkmak istemiyorum kaygilanmak istemiyorum. Gerekirse kötü adam olmak yer altının da en güçlüsü olmak istiyorum korkmak istemiyorum. Yeni insanlarla tanışinca moralim bozulsun kendimi kötü hissetmek istemiyorum. Dizilerde hasret kaldığım aile ortamının yoksunluğunu çekmek istemiyorum. Yalnız hissetmek istemiyorum. Gevşek olmak istemiyorum kızlarla konuşunca soğuk kısa konuşmayla utanç duygusuyla yanlarında durmak istemiyorum. Yalnızlığa alışmak istiyorum bunun için üzülmek istemiyorum. Kafamda senaryolar kurmak istemiyorum. Sayılmak istiyorum tok konuşabilmek istiyorum. Anne babamın yalandan sevgisine inanmak istemiyorum kaybetmek istemiyorum. Keskin olmak insanları kırmak istemek istemiyorum. Kafamı bu saydığım normalde saçma sapan olan şeylerle meşgul etmek istemiyorum
Çok yalnız bırakıldığım için en olmak istiyorum ne yapmalı?
Cevapla