Elma her zaman ağaç dibine mi düşer, Rüzgarın.. yağmurun.. toprağın hükmü yok mudur, Ellerinde tuttuğun umudun kırılmaması için mi bunca yaptıkların... Hayallerin mi bu yaktıkların? Hayat bir kar küresi kadar zarif ve bir kor kadar acı verici olmamalıydı. Umut dolmalıydı.. umudun olmalıydı herşeye rağmen...
Herşeyi unutup... seninle göğe bakalım, Yağmuru sevmem lakin onada katlanırım.
İspinoz... ispinoz herşeyden bihaber mi ötersin, Seni serçeyle karıştıranlara şaşırıp da mı gülersin, İnsanların yaşama telaşına mı baka kalırsın, Seni bu dikenli çalılara getiren nedir ispinoz..
Önce kederlenmişti insan, Sonra Umutsuzluğa düşmüştü, Kızgındı onu tutsak edenlere karşı, Affetmeyi bilmedi, affedilenlerse kıymet bilmedi...
Sen bunları düşünme olur mu?
Hangi takım yıldızına bakıyorsun bu gece, Bir keresinde bana yılan ve yılancıyı anlatmıştın, Hayatta öyle sanki... Biri durmadan kovalarken, Biri kaçıyordu yakalanmamak için...
Yaşamak dediğin nedir ki? Sadece üç hece...
Unutmaya çalışmak , daha cok hatırlamaya sebebiyet verebilir mi?
Evet ne kadar beyni unutmaya zorlarsak daha çok hatırlıyor , üzülüyoruz. Bu yüzden kasmamak gerek , akışına bırakmak gerek. . unutmaya çalışmaya yoğunlaşmak yerine kendimize yoğunlaşmak kendimizi mutlu edebilecek şeylere yoğunlaşmak gerek. Örneğin çizim seviyorsan çizim yap, kitap okumayı seviyorsan kitap oku, gezmeyi seviyorsan gez ya da yeni hobiler gibi gibi.
1
2 Yorumla
Soran
6 ay
Haklısın sanırım bir şeylerle uğraşmak ve akışa bırakmak daha iyi gibi sanki.
Bir çizgi film vardı. Küçükken izlemiştim. Ninjalar vardı, belki bilen bilir, isim vermeyeyim, bakalım biliyor musunuz
Bir karakter, ninjalardan birinin özel gücünü kullanmak için çabalayip da bir türlü başaramadığını görüyordu. Sonra "O kadar çabalamayı bırak, çok üstüne düşme, rahat ol" falan diyor. O da sakince duraksıyor ve özel element gücü (ulti gibi) çalışmaya başlıyor.
Ben bunu gerçek hayatta da denerdim, kendini çok kasma demeye getiriyor yani. Bu, özellikle düşünce becerilerinde bence butik ihtimalle işe yarar. Çok kafays takma, çok uğrama, rahat ol, akışına bırak. Geçecektir inşallah
1
9 Yorumla
Soran
6 ay
Usta sıplıntır mı acaba ehehe bilmedim şimdi..
Evet sanırım bir şeyleri zorlamanın bir manası yok düşünce olarak.
Her şeyi unutabilirsin ama gerçekten aşıksan aşkta mümkün değil pek
Ben 3 yıldır yapamadım. 1 haftadan fazla bırakamadım her seferinde Gerçi o 1 hafta içerisinde de ara sıra kapılıp hayallere dalıyordum farkında olmadan Öyle işte usta, aşk sıkıntı. Esirsin aşkta mecburen
Elma, ağacın tohumunu uzaklara gönderip üremek için diğer canlılara kurduğu meyve tuzağı.
Bitkiler de sandığımız kadar masum değiller yani 😀
Unutmaya çalışmak sürekli akılda tutmaya sebebiyet verir.
Unutmaya çalışmadan zamanın duygu ve düşüncelerin alevini geçirmesini beklemek gerekiyor.
Gerçekten zamanla etkisi azalıyor. İnsan kendi halini hatırlayıp iyi ki atlattım diyebiliyor.
1
2 Yorumla
Soran
6 ay
Eee minik kuş boşuna dememiş masum değiliz hiç birimiz diye.. ehehe Evet onun icin akışına bırakmak gerek dediğin gibi... . Bakalım zaman neleri gösterecek kuzi ..
Soruya gelecek olursak evet, insan neyin üzerine çok çalışırsa en çok onu hafızasına kazır. Tıpkı eski zamanda taşı oydukları gibi bizde hafızamızı oyuyoruz o bölgede uğraştıkça. Daha derinlere kazıyoruz halbuki üzerine düşünmesek yaşamaya devam etsek o yüzeysel kalacak, gün gelecek ya toz olacak ya da yok olacak.
1
5 Yorumla
Soran
6 ay
Eheeh orionda epey havalıymış..
Hakikaten öyle haaa... İnsandır yine kendine onca kötülüğü yapan... Toz bile olmasın alıp götürsün rüzgar..
Bir şeyi unutmaya çalışmak, zihne aslında sürekli o şeyi hatırlattığı için geri teper. Bastırmaya çalıştıkça, beyin bu önemli galiba diye düşünüp daha da ortaya çıkarabilir.