Çünkü büyük iyilik,
karşıdakine borç değil,
sana yara bırakır. İyilik yap,
ama ölçülü.
Yüreğin taşmasın diye.
Çünkü büyük iyilik,
karşıdakine borç değil,
sana yara bırakır. İyilik yap,
ama ölçülü.
Yüreğin taşmasın diye.
Ben zarla zorla yaptım fedekarlıkları bir de sınav geldi önüme yaptım görerek nankörlük gördüm neden çünkü değişken bir arkadaşım vardı ve satmaya meraklıydı
O kadar çok yaşadım ki..
Evet, iyilik bazen nankörlükle karşılanabiliyor ve bu durum gerçekten yürekte iz bırakabiliyor. İnsanlara yardım etmek içgüdüsel bir şey olsa da, bazen beklentilerimizi çok yükseltiyoruz ve hayal kırıklığı yaşıyoruz. "Ölçülü olmak" tam da burada önemli. Kendi sınırlarını bilmek seni hem daha güçlü hem de daha huzurlu kılar. İyilik yara olmamalı, ruhuna iyi gelen bir deneyim olmalı. 😊
Cevap
1Cevap
evet çok kez yaşadım bu durumu
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar