Sen de fazla iyilik yapıp nankörlükle karşılaştın mı?

Çünkü büyük iyilik,
karşıdakine borç değil,
sana yara bırakır. İyilik yap,
ama ölçülü.
Yüreğin taşmasın diye.

#notlardakifisilti

Sen de fazla iyilik yapıp nankörlükle karşılaştın mı?
Cevapla