Yaptığınız iyiliğe karşılık hiç nankörlük gördünüz mü?

İyilik yapınca karşımızdaki kişiden iyilik beklemeyiz elbette iyilik kaşılıksız yapılan bir şey olmalı her zaman fakat insan böyle birine karşı da nankörlük yapmamalı bunu kaç kere yaşadım sayamadım hayatım boyunca...

Yaptığınız iyiliğe karşılık hiç nankörlük gördünüz mü?
Yaptığınız iyiliğe karşılık hiç nankörlük gördünüz mü?
Cevapla