Yaptığınız iyiliklere karşı nankörlük gördünüz mü hiç?

Mayamızda var sanırım bilmiyorum çözemedim bu işi..

Sessiz sakin hayatın aşığıyım 🌼
Sessiz sakin hayatın aşığıyım 🌼

Sessiz sakin kendi halimde yaşamaya çalışıyorum. Lütfen benimle savaşır gibi davranmayın. Savaşamazsınız..

#inci🌸

Yaptığınız iyiliklere karşı nankörlük gördünüz mü hiç?
Cevapla