Benim bahsettigim durum sizinkinden farklı olabilir ben kendimce ifade ettim sizin ilişkiniz daha farklıdır ama bazı erkekler sevdikleri kızları kendilerinin hayatı iyi bir yere gitmedigi için onuda sürüklemek istemez diyim
O daha cok üzüldü bencede buda daha üzücü olan :D neyse ben her üzdügüm insan icin üzülüyorum kim olursa olsun bazılarına biraz daha fazla oluyor o kadar ötesi yok olmaz
Tabiki geri dönebilse insan düzeltmek isterim ama bizim öyle bir gücümüz olamaz yaratıcıya mahsustur varsa o yüzden yapamicagim şeylere sadece üzülürüm dönme istegim olmaz ilerde görüşmek isterim en fazla olursa
Dönme derken kıza geri dönmek ister misin anlamında sordum geçmişe değil. Dönüp telafi etmek isterdin yani. Ben olsam dönerdim işte bu yüzden anlayamıyorum. Hayat çok kısa hem bir şeyler yaşamak için hem de sevecek birini bulmak için.
1 haftadır onu düşünüyorrdum bende gerçekten. Hayat çok kısa hem bir şeyler yaşamak için hem de sevecek birini bulmak için. bir baska insanında böyle düsünebilmesi ve söylemesi çok güzel farkında olması diyim ona dönerim her zaman dönebilirim şu an için böyle zaman kavramı önemli cünkü bilmeden konusmak istemem agzımızdan cıkan şeyler önemli ama senin şu yorumun bile beni sarj etti mesela eyw
Ben de sende kendimi biraz gördüm. Doğru karar verirsin sen inandım. Hayırlısı olsun senin için, benimki de böyle düşünür eğer nasibimse inşallah. Sen de bana umut verdin teşekkür ederim.
Bazı şeyler böyledir işte gönülden istersen Rabbim nasip edecekse birbirine iyi gelicek şeyleri birbirlerini tanımadan 2 3 söz ile gene edebilir Sonuçta Mutluluk ve Mutsuzluk bir HİS'ten ibaret hissetmekte Ruh'unda var iyi şeyler Hisseder tüm insanlar İnşallah
Ben de sende kendimi biraz gördüm. Doğru karar verirsin sen inandım. Sende bunu bana diyemezsin normalde , hemen inandın ve samimi inandın bunu hissettirdin , Yani böyle birşeye ihtiyacım vardı duymak hosuma gitti. Demek istedigim İnanç yoksa hiçbir şey hayal dahi edemezsin
Çok doğru. Ben de iyi hissettim. Benim karşımdaki konumundasin ama benle aynı kişi gibi. İkimiz için de en hayırlısı olur insallah bu isler hem çok güzel hem de çok zor.
Benim için bi sorun yok üzüntülü degilim aksine eglenceliyimdir :D Cenaze tabutu merasimi gibisin baş ucunda ben ayak ucunda sen tabut boş üstü güllü ldfdkf tövbe tövbe
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Genellikle kendimi düşündüğüm için ilişkiyi bitirdiğim oldu
Evet ama anlatamazsın tabiki
Neydi ona zarar verecek şey söyleyebilir misin
Bunu o sorsaydı gene cevap veremezdim sanırım o yüzden sende ne desen haklısın çünkü bunlar kelimelere dökülemeyen şeyler oluyor
Ya beni de birakti Bi erko az çok ne gibj bisey olduğunu söyle. Kabul edemiyorum kötü olmasını beni sevdiği için bıraktığına inanmak istiyorum
Benim bahsettigim durum sizinkinden farklı olabilir ben kendimce ifade ettim sizin ilişkiniz daha farklıdır ama bazı erkekler sevdikleri kızları kendilerinin hayatı iyi bir yere gitmedigi için onuda sürüklemek istemez diyim
Ha tamam anladım şimdi bence de biximki öyle bisey değildi. Size de üzüldüm ya neden hayat böyle. Kız da üzülmüştür simfi 😭
O daha cok üzüldü bencede buda daha üzücü olan :D neyse ben her üzdügüm insan icin üzülüyorum kim olursa olsun bazılarına biraz daha fazla oluyor o kadar ötesi yok olmaz
Geri dönmeyi düşündün mü
Tabiki geri dönebilse insan düzeltmek isterim ama bizim öyle bir gücümüz olamaz yaratıcıya mahsustur varsa o yüzden yapamicagim şeylere sadece üzülürüm dönme istegim olmaz ilerde görüşmek isterim en fazla olursa
Dönme derken kıza geri dönmek ister misin anlamında sordum geçmişe değil. Dönüp telafi etmek isterdin yani. Ben olsam dönerdim işte bu yüzden anlayamıyorum. Hayat çok kısa hem bir şeyler yaşamak için hem de sevecek birini bulmak için.
1 haftadır onu düşünüyorrdum bende gerçekten. Hayat çok kısa hem bir şeyler yaşamak için hem de sevecek birini bulmak için. bir baska insanında böyle düsünebilmesi ve söylemesi çok güzel farkında olması diyim ona dönerim her zaman dönebilirim şu an için böyle zaman kavramı önemli cünkü bilmeden konusmak istemem agzımızdan cıkan şeyler önemli ama senin şu yorumun bile beni sarj etti mesela eyw
Ben de sende kendimi biraz gördüm. Doğru karar verirsin sen inandım. Hayırlısı olsun senin için, benimki de böyle düşünür eğer nasibimse inşallah. Sen de bana umut verdin teşekkür ederim.
Bazı şeyler böyledir işte gönülden istersen Rabbim nasip edecekse birbirine iyi gelicek şeyleri birbirlerini tanımadan 2 3 söz ile gene edebilir Sonuçta Mutluluk ve Mutsuzluk bir HİS'ten ibaret hissetmekte Ruh'unda var iyi şeyler Hisseder tüm insanlar İnşallah
İnşallah. Çok sevindim senin adına inancinla da hareket ediyorsun.
Ben de sende kendimi biraz gördüm. Doğru karar verirsin sen inandım.
Sende bunu bana diyemezsin normalde , hemen inandın ve samimi inandın bunu hissettirdin ,
Yani böyle birşeye ihtiyacım vardı duymak hosuma gitti. Demek istedigim İnanç yoksa hiçbir şey hayal dahi edemezsin
Çok doğru. Ben de iyi hissettim. Benim karşımdaki konumundasin ama benle aynı kişi gibi. İkimiz için de en hayırlısı olur insallah bu isler hem çok güzel hem de çok zor.
Benim için bi sorun yok üzüntülü degilim aksine eglenceliyimdir :D Cenaze tabutu merasimi gibisin baş ucunda ben ayak ucunda sen tabut boş üstü güllü ldfdkf tövbe tövbe
😄😄 o neymiş ya.
Allaha emanet edeyim seni o zaman düşünmemek için uyuma vaktim geldi benim. Iyi insanlar olduguna inandim tekrar cok sag ol. 🥲
Rica edermm valla seninle konusmak çok iyidi iyi geldi sende çok iyi olcaksın inanıyorum Hayırlı geceler güzel kız
Yapmadım. Ama bana yapan oldu
Nasıl Bi zarar gelebilirdi ki sana açıkladı mı? Üzüldün mü bir de
Uyuşmuyorduk. Bu yüzdendi. E haliyle üzüldüm
Uyuşmuyorsaniz kendi için bitirmiştir o zaman