Psikolojik açıdan çok zor bir dönem geçiriyorum sürekli ağlama hissi geliyor geçmiş aklımdan çıkmıyor bunla nasıl başa çıkabilirim?

Geçmişte yaşadığım olaylar bir yandan sürekli aklımda sürekli aklıma geliyor yalnız yaşıyorum ailem uzakta üniversite için şehir değiştirdim dersleri de yapamıyorum bir yandan bir sürü sınav sıkışıyor bu hafta sınav haftam ama hiç calisasim bile gelmiyor içimden gerçekten dayanamıyorum çok kötü bir his geliyor içime sürekli eskileri özlüyorum eski hayatımı özlüyorum eskiden hayatımda olan insanları özlüyorumbu hayatı ben sectim ama olmuyor
Psikolojik açıdan çok zor bir dönem geçiriyorum sürekli ağlama hissi geliyor geçmiş aklımdan çıkmıyor bunla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla