Bence bu tamamen normal. Her kadının çekici bulduğu erkek tipi farklıdır. Kimisi efendi, sakin, daha durağan erkeklerden hoşlanır; kimisi daha enerjik, daha girişken, daha baskın karakterleri çekici bulur. Bu kesinlikle “yanlış bir şey” değildir, sadece tercih meselesi.
Efendi erkeklerin sana sıkıcı gelmesi de aslında senin hayata bakışınla, enerjinle ve ilişkiden beklentilerinle ilgili. Bazı insanlar ilişkide daha fazla dinamizm, tutku, hareket ve heyecan ister. Eğer karşındaki kişi fazla yumuşak başlı, pasif ya da duygusal olarak çok kontrollüyse bu sana “çekilmiyor” gibi gelebilir. Bu da gayet insani bir durum. Önemli olan şu:
Kendini zorlayıp hoşlanmadığın biriyle olmaya çalışmak yerine, seni gerçekten ruh olarak tamamlayan, enerjine uyan birini seçmek en sağlıklısı. Çünkü günün sonunda “iyi” veya “efendi” olmak yetmiyor; hissettirdikleri önemli. Yani kısaca; evet, tamamen normal. Çekim meselesi herkes için farklıdır ve senin neyi çekici bulduğunu bilmen, aslında kendini tanıdığını gösterir.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayİyi ve efendi erkekler sana sıkıcı geliyor çünkü sen sevgiyi huzurlu, sakin ve sağlıklı bir sevgi dilinin kullanıldığı ortamda büyümedin. Toksik stresli ve dengesiz bir ortamda sevgiyi öğrendin bu yüzden sana kontrol güç ve çeşiti manipülasyonlar kullanan ya da bencil umursamaz erkekler sana çekici geliyor. Beyin psikolojik olarak tanıdık bulduğu hisleri yani senin geçmişte yaşadığın duyguları sana yeniden yaşatma potansiyeli olan kişileri anında bulup inanılmaz çekici kılıyor gözünde ve onlara karşı yüksek kimya hissediyorsun. İşte bu yüzden yüksek kimya hissettiğin erkeklerden her zaman uzak dur ve kendi şemalarını kendini anlamaya çalış. Sana bunun için çeşitli kitaplar önerebilirim okurum dersen
115 Yorumla- 7 ay
Psikolog musun çok iyi özetlemişsin cidden
- 7 ay
Değilim ama teşekür ederim.
Soran7 ayGerçekten öyle
- 7 ay
Güzel yazmışsın benzer bir şey yazicaktim görene kadar
7 ayÇok normal , insan kendi kisiligine zıt karakterlere çekiliyor , ben mesela çok sakin , sabırlı , uyumlu anlayışlı bir insanımdir ama baskın karakterli , duruşu olan maço erkeklere daha çok çekiliyorum, ben zoru seviyorum ve bu kişilikler hoşuma gidiyor , hiç kimse kendi karekterindeki insandan etkilenmez oyuzden derler zıt kutuplar birbirini çeker diye
00 Yorumla
7 ayEfendi olmakla prenses olmak arasında fark var. Bence efendiliği yerinde kullanan insan candır. Ergen ya da bad boy gibi takılan kişiler ilgimi çekmiyor. Karakter olarak karanlık ve baskın olabilir ama sokakta dolaşan tas kafalarla asla işim olmaz.
27 Yorumla- 7 ay
Kesinlikleee☺
- 7 ay
@Nhkhhjnbb qbi kadın tas kafalarla işim olmaz diyor sen diyorsun ki tas kafalara tapıyorsunuz
- 7 ay
@Oylesinebirbirey kadınların dediklerine değil yaptıklarına bak kardeş. Sen hala toysun
- 7 ay
@Nhkhhjnbb abi yorumu yazan abla 31 yaşında neden taskafalara baksın bakan kesim belli
- 7 ay
@Oylesinebirbirey bakan kesim kim kardeşim?
- 7 ay
Arkadaşlar kendi filirlerinizi görüşte belirtin, benim görüşüme salça olmayın.
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tamamen normal bir duygu! 😊 Herkesin kendine göre bir ilişki ya da insan profili var ve çekim aldığın kişiler, seni heyecanlandıran özelliklere sahip olabilir. Efendi erkekleri sıkıcı bulman, onların kötü olduğu anlamına gelmez; sadece senin dinamik yapına hitap etmiyor olabilirler. Belki daha spontane ya da enerjik kişilere yönelmeyi tercih ediyorsundur. Önemli olan, duygularını anlamak ve buna uygun biriyle uyum bulabilmen. 🌟
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Herkesin tercihi kendinedir. Herkes kendi tercihlerinden sorumlu. d
82 Yorumla- 7 ay
Çok haklısınız 😄
u 7 ayEfendi ama mıy mıy agzi laf yapmayansa aman uzak kalsin
00 YorumlaEfendi erkek dediğin karakteri oturmuş olgunluğunu almış erkek demektir.. sana karaktersiz omurgasız erkek lazım o zaman
104 Yorumla
Soran7 ay24 yaşında ve aşırı efendi ve hep namaz kılıyor hiç çapkınlığı yok yani kimseden kıskanamıyorum ve aşırı sıkıcı geliyor
- 7 ay
Daha ne istiyorsun bacım
Soran7 ay@Gökyüzübahçesi sevmiyorum
7 ayEfendi değil siz adrenalin vermeyen erkekten sıkılıyorsunuz. Ne yapacağı belli olmayan gizemli erkekler seviyorsunuz ama onlar kekolar değil. Kekolar m*l, bir işe yaramayan tiplerdir. Siz adrenalini acaba ne zaman beni kesecek diye beklemek sanıyorsunuz ama baya baya çok yanlış yapıyorsunuz.
23 Yorumla- 7 ay
Orasına bir şey diyemem. Hepsi aynı değil ama çoğu işte adrenalin istiyor. Ya bak Diyarbakırlıyım sözde bize her şeye kızan insanlar falan diyorlar. Biz her zaman önce konuşmaya çalışırız bu kekolar falan denk gelse giren kafayı gömeriz artık.
- 7 ay
En sevmediğim insan tiplerinden.
7 aySize zaten Abuksubuk birileri lazım
Ciddiyetsiz
Gevşek
Ne dediğini bilmeyen
Oturmasını kalkmasını bilmeyen
Sorumsuz olanlar lazım
Ondan sonrada başınıza gelen kötülüklerden ver yansın edersiniz
Saçmasın ve normal değilsin bence10 Yorumla
7 ayEfendi erkek = evde boş boş oturan hiçbir şey yapnayan arkekmidir? Bende kendimi efendi ahlaklı olarak tanımlarım ama çok aktif birisiyim paten kayıyor, mağracılık ve kaya tırmanışı ile ilgileniyorum şimdi bukadar sporla ilgileniyorum diye ben efendi erkek olmuyormuyum?
10 YorumlaSenin gibi kızlar dışarda dayak yerkende efendi çocuklar karışmıyor kendiniz kaşınıyorsunuz bazı şeylere
42 Yorumla
Soran7 ayNiye böyle diyorsun ya
Saldırgan karakterli erkeklerle birlikte olmayı istemek, öz güvensizlik hisseden ve kendisine saygısı olmayan kadınlara ait bir tercihtir..
39 Yorumla
Soran7 ayNiye böyle diyorsun dayı
Soran7 ayYapma dayı 😂
Soran7 ayAbi ben seni geçen seneden beri takip ediyorum. Görüşlerin çok mantıklı geliyordu bana.
Soran7 ayNe alaka abi ya
Soran7 ayTamam abi
7 ayYa yazmiyim dedim senden büyüğüm b nde öyle düşünmüştüm çok fwnfi gibiydi hayatımı cennheme çevirmişti efendi seç yol yaliknken midem hastalandı skinti üzüntü verdi sadece aklına basina topla aglmak istemiyosan ilerde herşeyimi düzenin hayatım yok oldu
30 Yorumlaİyi gidin serserilerle eğlenin evlenin o zaman. Kavganız gürültünüz eksik olmasın hayatınız burnunuzdan gelsin. Canınız onu istiyor zaten 😂 ondan sonra da yana yana efendi adam ararsınız tabi o saatten sonra onlar sizi isterse belki
10 Yorumla
7 ayKatılmıyorum ve beğenmediğimiz her şeye genel bir tavır takınmamoz gerektiğini düşünüyorum ben sevmiyorsam normal, sen seviyorsan anormal olmamalı bunun adı. Kimsenin beğenisi toplumun yargısını değiştirecek yetkide değil.
10 Yorumla
7 ayEfendi erkeklerden eğlenceili olmayanlar olduğu gibi serserilerden de eğlenceli olmayanlar var. Çok insan gördüm, zeki ve efendi birinden ziyade serseri bir ap*al sana daha çok zarar verir. Çünkü ap*alı değiştiremezsin, laf anlatamazsın.
10 Yorumla
7 aySiz alışmışsınız keko ve kötü erkeklere, iyi erkek görünce şaşırıp sıkılıyorsunuz. Halbuki size dünyada cenneti yaşatır kıymet bilirseniz
40 Yorumla
7 ayEfendi erkekleri hanımefendilere bırakın siz size şiddetin her türlüsünü uygulayan erkeklerle devam edin
41 Yorumla- 7 ay
Kesinlikle
7 ayBir yıl sonra, senin soracagin ikinci bir soru da ;
- Dünya burnumdan geldi, şimdi ne yapmalıyım? olacak.
Hiç serseri sevip hayrını göreni görmedim 😄20 Yorumlae öylelerde zaten çünkü her sıkıcı tip kendini efendi zannettiği için.
adam bi olayı olmadığı için efendi sessiz sakin işinde gücünde olduğuna inanıyor.
26 Yorumla- 7 ay
Hayır bence öyle degiller bir insan işinde gücünde diye neden sıkıcı olsun ki
- 7 ay
Yani efendi diye sıkıcı degil, hobisi yok diye sıkıcı. Bu hayvanımsı kadın/erkeklere bu ragbet nedir ya, hiç sevmem keko da demem bir insana bir ırkı küçümsedigi için, ama keşke hiç keko olmasa ah
- 7 ay
@Zakkumdemir yavrum sevenleri de zaten keko diye sevmiyor herifi, keko dediğin tiplemenin özellikleri güçlü ve özgüvenli gözüküyor dışarıdan o yüzden çekici bulunuyorlar.
hayvanımsı olduğu için güçlü ve cesur gözüküyor beynin ilkel bölümüne.
e çoğu kadın da afedersin bi olay bişey çıkınca polis çağırırım diye boş yapacak adam yerine ağız burun dalacak adam istiyor.
benim daha geçen sene bi nerdeyse sapığım oldu bu tavırlarımdan, kızla öyle adam akıllı bile konuşmamıştık benim ona sataşmam, grup otobüsünde yerine çöreklenene o laf geçiremediği için gidip kalk yapmam gibi şeylerden ibaret ti çoğu karşılaşmamız (ki bu kızda boş kız değildi baya genius bişeydi) - 7 ay
Açıkçası her insan kendini savunmalı kesinlikle ama bazıları durduk yere yumruk yumruga kavgaya girişiyor sonrası ölüm. Haklısın özgüvenli olmaları çekici geliyor millete
7 aybelli bir süre ya da ergenliğimden diyim keko erkekler dikkatimi cekip sevgili oluyordum fakat sonradan onlar yuzunden basıma gelmeyenler kalmadı polise gidecektim yani o derece soylim o olaylardan sonra akıllandım ve gerçekten artık ne bi belirsizliğe tahammülüm var ne de bi bi erkekle uğraşmaya bana değer vermeyen bi erkekle bundan sonra işim olmaz.
20 Yorumlaşu an öyle tabiri caizse p.. çlerle takılıp efendi insanlarla evlenmek istiyorlar
ben de bunu anlamış değilim...
neden ilk başta kendinize zarar vermek ortada kalmak istiyorsunuz ki?
00 Yorumla
7 ayYa size yaranılmaz. Sert erkek gelse ay bu sert, yumuşak gelse ay bu yumuşak, ikisinin ortası efendi gelse ay bu efendi, size özel %70 öyle %30 böyle sırayla her kombinasyonu deneyeceksek oho ben sıkıldım ya uğraşamam 😅
00 Yorumla
7 ayCok utangaç diyelim biz ona aslında. Efendi yaftasını bazen hepimiz bize olan ilgisini iyi davranarak, onay vererek gösterince yapıştırıyoruz ama herkesin sevgisini gösterme biçimi farklı.
Kimini de kötü davranarak kendine çekiyorsun.
00 Yorumla
7 aySonra Kekolar sizi öldürünce ana haber bültenlerinde haberleriniz çıkıyor
23 Yorumla
Soran7 ayAbi nasılsın
- 7 ay
teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın?
Soran7 ayBende iyiyim teşekkür ederim nasıl gidiyor hanım çocuklar nasıl
7 ayadam 24 yaşında namaz kılıyor kıskanmıyor demişsin zaten böyle adamla sevgili olman hata. dinde sevgili olmak diye bişey yok
02 Yorumla
Soran7 ayO zaten evlilik için konuşuyor. Yazın onun çalıştığı yerin karşısında çalışyordum o görüp beğendi
- 7 ay
ok
7 ayEvet ya o ne öyle, Eşref Tek gibi, aşırı ciddi ve eğlenmeyi bilmeyen. Erkek dediğin sorumluluk sahibi, biraz ciddi, biraz da p! ç olacak 👻
04 Yorumla- 7 ay
Yessss
- 7 ay
@Dogan_1905 sende mi biraz p! ç erkeklerden hoşlanıyorsun? 👻
- 7 ay
Kendini yetiştirememiş şahsiyet, troll bir soruda, troll bir görüşte, şaka kaldırma kabiliyetin yoksa neden salça oluyorsun⁉️
Soran7 ayAbla niye kolpanı sıktın
Efendisi bize denk gelmez ki anam, hep bunlara geliyor. Onlar da beğenmiyor. Bize fr Eşref Tek gibileri geliyor. Ula böyle süstemin haa bennn taaa nenesini öpeyim daaa 😂
02 Yorumla- 7 ay
Eşref Tek’ten daha ciddi olanı nerden bulacaksın Diykat’cim 🤣
7 ayBabanla ilişkin nasıl ona bakmak lazım efendi bi adamla yaşamak sana çok yabancıysa eğer alışık olmadığın bu şey sana sıkıcı geliyor olabilir zihnimize alışık olmadığımız bu şey sıkıcı gelir
00 YorumlaDaha ufaksin.
Yatakta seni costurursa efendi erkek sana sıkıcı gelmez merak etme. Altta yatan aslanı anlarsan sıkıntı kalmıyor.
Sen dışarıdan böyle degerlendiriyorsun.00 Yorumla
7 ayYaş olarak 30 lu olunca hareketli erkekler için keyfine zaman harcanmış oluyorsunuz bilgin olsun. O yüzden hareketli kizlarda bunu bilsinler
05 Yorumla
Soran7 ayEvet ya 2 ay önce 30 yaşında bir abiyle takıldım ve aşırı hareketlisin diyordu. Ama sonra sıkıldı engelledim ve ayrıldık. O çok sakin ve ağırbaşlıydı ama sekste aşırı iyiyidi.
- 7 ay
Seks yaptığı kişiye de abi demen ilginç geldi
Soran7 ayYa çünkü dünya ve ahirette abim Bidaha buluşmam
- 7 ay
Seks neden yaptın peki?
Soran7 ayHoşuma gitti
7 ayEfendi derken sessiz sakin, heyecan barındırmayan, pek akıllı olmayan ve bedenen ve zihnen güçlü olmayan erkekleri kastediyorsun. Heyecanlı ve çılgın olup efendi olabilen insanlarda var mesela
04 Yorumla- 7 ay
Kısaca knk vasıf erkekeleri efendi erkek kategorisine koyduğu için böyle düşünüyor.
- 7 ay
Aslında her efendi de vasıflı olmuyor
- 7 ay
Knk vasıflı opmak efendi olmakla ya da keke opmakla eşleştirilemez ki
- 7 ay
Aynen öyle
7 ayevet normal kadın hırsızı arsızı ahlaksızı tecavüzcüyü dolandırıcıyı sever düzgün insan onun için acizdir onunla alay eder çünkü dürüst insan çalamaz.
00 YorumlaKarşındaki kişiden beklentine göre değişir. Aksiyonlu bol kavgalı bir ilişki istiyorsan sıkıcı gelir. Kendin sakin biri isen daha sakin daha oturaklı bir ilişki daha romantik olur
00 Yorumla
7 ayAllah şimdiden rahmet eylesin sana kardeş. Bu kafayla bugünlere gelmebilmen mucize.
30 YorumlaEvet biz efendi olanlarimiz sıkıcıyız insallah yarın öbür gün efendi birini ararsinda bulamazsın 😂😂
22 Yorumla
Soran7 ayAbi sen çok değişiksin
Normal çünkü burası Ortadoğu ülkesi.. burada kadınlar şiddeti sever, para olsa bile duygusal şiddet olmazsa kaos olmazsa kadın mutlu olamiyor
10 Yorumla
7 ayGençken öyle olur
Yaşlandınız mı düzgün adam ararsınız
Biliyoruz biz bu hikayeyi
12 Yorumla
Soran7 ayşu an eğlenmek istiyorum sadece
- 7 ay
Ondan işte bu yaşlarda ciddi bir şey düşünmediğinizden o. 22-23 yaşında beni beğenmeyen hatunların hepsi (çok sıkıcıymışım) 26 dan sonra bana evlenme teklif etmeye başladılar 😂
Sonrasında da Show habere çıkıyorsunuz zaten
12 Yorumla
Soran7 ayHayır
Gizli Üye(25-29)7 ayEfendi erkekler benim daha çok dikkatimi çekiyor mesela. Benimle şakalaşsın, arkadaşlarıyla ve ailesiylede ama yerini ve zamanını bilsin ve nazik olsun.
23 Yorumla- 5 ay
Umarım senin kıymetini bilir
Cevap sahibi5 ayBu devirde kimse önünü görmüyor ki 😅 ben vazgeçtim artık aşk işlerinden kendi halimde iyiyim Allaha şükür.
- 5 ay
Ama bu işler hiç belli anonim hanim neyin ne zaman nerden çıkacagi hiç belli olmaz
Bi bakarsin gofret almaya giderken aşık olacan jsjsjsjsj
Gizli Üye(30-35)7 ayEfendiliği değildir o. Durağan, heyecansız erkekler sana sıkıcı geliyordur veya fazla ağır, kasıntı olanlar. Efendi olup sıkıcı olmayan erkek birçok kadının hayali esas..
20 Yorumla
7 ayAnormal. Öyle birini bulsam havada karada kaparım
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBir kisisel gelisimci olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki korku kültüründe (ezme kültüründe) büyümüssün o yüzden maço, argo ve kaba erkekleri daha cekici buluyor efendileri ise ezik görüyorsun ama bu bir bilincalti oyunu. Alışılmış olana degil dogru olana yönel
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayAşk dediğin böyle aptal olmaması gerektiğini düşündüğüne çekildiğinden olabilir görünen sıkıcı görünür aynı oğlanlar paçoz kızlarla aldatması da bundan yanlış çekici gelir mantıklı insanlar doğru ilişkiler yapar çünkü aşk ile değil mantıkla ve sevgiyle yaparlar
20 YorumlaSadece efendi erkeği beğeniyorum ya diğerleri çok ergen geliyor bana
20 YorumlaSana dızo tayfadan lazım boş ver sen efendi erkekleri
20 Yorumlasenin tercihin belliki daha büyüyememişsin ilerde çok üzülürsün ve anlarsın o zaman efendi erkeğin değerini iş işten geçer
00 YorumlaBen efendiliğimi bozmam ya bozamam yani karakterim bu illaki bu şekilde sevende vardır umarım musmutlu bir gelecek herkesle olur hoşçakalın 🤗
00 Yorumla
7 ay26 yaşındayım daha hiç efendi erkek görmedim
02 Yorumla
Soran7 ayAbla bana niye denk geliyor böyleleri 🥲🥲
- 7 ay
Bana pasla
7 aySıkıcı olmasının sebebi efendi olması mı? Emin miyiz? Sanki bahane arıyor gibisin
01 Yorumla
Soran7 ayEvet
Efendi erkek sıkıcı değil sohbeti olmayan, hayatı paylaşmayan erkek sıkıcı, mizahi olmayan ve de.
00 Yorumla
7 ayBelediye idari İşler birimi konuyla ilgileniyor. Pazartesi sıkıcı olmayanlar için başvuru yapabilirsiniz. 😀
00 Yorumla
7 ayHe yaa lavklar hiç makaradan şakadan anlamıyorlar. Eğlenmeyi bilmiyorlar ot gibi yaşıyorlar. Pis efendi erkekler tüh size...
01 Yorumla- 7 ay
😂😂
Gizli Üye(18-24)7 ayDaha olgunlaşamamişsin diye düşünüyorum kanka bi gün senin de ölüm haberin gelmesin aman
34 Yorumla
Soran7 aySus ya ağzından yel alsın
Cevap sahibi7 ayO bulduğun çocuğun hesabini bana verir misin 24 yaşşnda olan kaçir miyim bulmuşken
Cevap sahibi7 ayKusura bakma ama hakliyim ayrica düzgün erkek sayisi azaldi yani ortalık şey dolu nasil bulamadin hayret
Soran7 ayVerim abla
7 ayEvet cpk sıkıcılar ne yap et uzak dur da bana kalsınlar
10 Yorumla
7 ayGurur duydum tekrar kendimle efendi olmak iyidir kişilik bozukluğu olan insanlardan uzak ne güzel
10 Yorumla
7 aySize bıçakcı torbacı lazım efendi neyinize adam gibi yasamak size uygun degil anlaşılan
10 YorumlaEfendi erkekler de hanfendi kadınları sevmiyor zaten
10 YorumlaEfendi erkekten ötesi yoktur. Efendi erkek baldır lokumdur 🤌🏻
10 Yorumla
7 ayBana basit kızlarla yazışan ve tatlım kızlarla sevgili olan erkekler sıkıcı geliyor
10 Yorumla
u 7 ayNerede ağzı laf yapamayan sıkıcı erkek var, kendine efendi erkek diyor
12 Yorumla- 7 ay
Ağzı laf yapan çapkın olur
- 7 ay
Agzı laf yapamayan erkek dıye bır sey yoktur agzı laf yapamayan ve konuşmasını bılmeyen insan vardır ben çok gördüm ıkı cümleyi bır araya getiremeyen hmm tamam evet yaaaa dıye cümle kurmaya calısıp afedersın her b'ku erkekten bekleyen kız tıpını, yanı bunun erkegı kadını yok
Gizli Üye(30-35)7 ayÖtekileri de séri kâtil oluyorlar. Bol şans. Hamurlarında var. Efendi insanla birlikte olun bu yorumu okuyanlar. İleride dua edin bana.
11 Yorumla
Soran7 ayEfendiler çok sıkıcı oluyorlar ya
Onlar içinde fıkrası hoş sözlü espirituel kişilerde var sana denk gelmemis
00 Yorumla
7 ayNormal. Tek sen değilsin. Kadınların büyük çoğunluğu sıkılıyor. Ama kabul etmiyorlar.
00 Yorumla- Devamını Gör (164)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer