AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Buna çok guzel bir lafım vardı ama sen kafana göre takıl
Efendi erkek anlayışın nasıl bilmiyorum ama benim tanıdığım hem efendi hem eğlenceli çok insan var
Senin fikrin tabi ki ama bence ortası her zaman daha iyidir yani hem efendi hem deli dolu
Anca zaten serseri sevin.
Onlar sizi kurtarır. :)
Serserileri sevmenize bu şekilde mi kılıf uyduruyorsunuz güldürmeyin beni
Normal degil başınıza bela almaktan hoslaniyosanız mazosistsiniz demektir
Bünye alışmış tabi ş. e. r... efsiz sevmeye. Normaldir
Doğru sohbetleri sarmıyo
arkadaş olarak bile tercih etmem
Gayet normal, erkeğin çapkini serserisi makbuldür der ablam hep
Nerede yaşıyorsun , Ankara 'da efendi olmayan erkek çok.
Gel bul birini ☺️😅🤣
Erkeğin efendisi makbuldür
Ama kekolarla çıkarsınız
@duyulduatma yok, keko değil de erkek dediğin biraz p! ç olacak 🤪
@DarkAngelNyxx kafanı
@duyulduatma kafa buluyorum seninle anlamadın mı 🤣🤣
https://youtu.be/09lNwKysAoY?si=71uJFW2msSCrvr7J
Bana hiç sıkıcı gelmiyor. Dünyanın en ağırbaşlı, en efendi erkeğiyle tanışırsam çok memnun olacağım hatta.
Cidden efendi saygılı biriyim
Böyle düşünmene sevindim bacım ya kap bir şeref. siz de azalsınlar. Bize efendi lazım
Dedi sürekli
Terkedilen
Hor görülen
Aldatılan
Yaşlı gözlü
Biri
🥲terkedilmedim
Efendiler sıkıcı değildir?
Sen incinmek istiyosun?
Hayır ama konu açamayan konuşamayan birine napim ben gezmek tozmak eğlenmez istiyorum evimde oturup dua edip şükretmek değil
Ne istiyorsun peki uyuşturucu bağımlısı alkolik hayatta hiçbir başarısı olmayan boş boş yaşayan birisi nasıl olur?
Bende senin gibi düşünüyorum ve o tarz silik erkekle takılmıyorum. Erkek girişken ozguvenli konuşkan olmalı
Dogru diyorsun. Biz de yell*z kadin seviyoz yalan yok.
Nasıl yani
Ne nasil yani biz de sizin gibiyiz efendi kadin falan sıkicı gelir.
Abi ya sevgilimin 0rospusu oldum ve sevmedi
O da bi cesit efendiliktir. Sevgilinin o su olmayacaksin herkesin o. su olsaydin sevgilinde kapinda havhav gibi beklerdi.
Bazilarini adam uerine koyunca gercekten adam saniyorlar kendilerini. Hayatinizdaki yeri az olsun. O zaman kiymet bilirler
Çok doğru söylüyorsun
Anormal hiç sevmem o eğlenceli dediğiniz tipleri bana çok artist ve pslik geliyorlar size de öyle gelsin güvenliğiniz için
Karşımdaki sıkılsa bile ben efendi olmaktan sıkılmam
O zaman gidin en belalı erkeklere bizde haberlerde sizi izleyelim marifet artık normal olmakta herkes psikopat olmuş.
demi adamlık yaramıyo zaten bu devirde * yarıyo sizi
Yaramıyor
tamam en küçük sensin herkese abla abi teyze demene gerek yok
büyüklerinin sözünü dinle sus şimdi
@herangibirisii abla niye gizli görüş attın
ona mı takıldın ablam istediğin o olsun düzeltiriz ama sen bi erkeklerin altınd. n kalk öyle devam edersin küçük hanımm
diyip gizli soru sorman peki dkslldl anlıyorum..
Normal kendin itin kopuğun teki olduğun için kendin gibi bi erkek istiyon
normal. erkrk dediğin sert olur, mesela cinsellikte 3lü falan sever. içer...
Bana da cok çekici geliyorlar. İt kopukla isim olmaz
Hoppa zıppa keko sizi üzünce de ağlayıp sızlanmayın hiç
bana göre hiç konuşmayan az konuşan erkek sıkıcı erkek efendi olsun ama konuşsun ya
Bence de efendi erkekleri düzgün kızlara bırakın
Aaa ne demek bu şimdi
E heralde yani sana tasma takip gezdirmezse sıkıcı gelir
Öyle denk gelmiş. Sıkıcı olmayan efendi erkekler de var
Kişiden kişiye değişir. Efendi olup birlikte eğlenebildikten sonra benim daha çok hosuma gidiyor
Doğup büyüdüğün aileyle alakalı bir durum bu. Nasıl bir ortamda büyüyüp alıştıysan yetişkinlik yaşında da onu arıyor insan
Bir tane arkadaş vardı ben şerefsiz seviyorum elimde değil düzgün bir insan sevemiyorum diyen 😂
Kızıl açık turuncu sarı renkli saça neva color 12.21 nasıl tutar boyayan var mı?
Abla
Şerefsizlere alisinca oyle oluyor
Daha sonra basiniza bela aiyosunuz ya da sonunda cok uzuluyorsunuz
benim yapim cok capkindir ama bir ilişkiye girince karşiya bağli kaliyorum ama karşimdakı bencil nankor olsa tekrar eskı halime donuyorum bu halimi goren kız geri donuyor geri donse ise perişan edip yol veriyorum
Yaşınızdan dolayı sanırım. Profilde yazan yaş üzerinden konuşuyorum
19 yaşındayım
Yani yaşınızda biri için daha eğlenceli, afacan tipler ilgilinizi çekmesi normal ama belirli bir yaştan sonra artık efendi ağır başlı kişiler çekici geliyor yani dönemsel ve yaş ile orantılı …
Erkek * olmalı, kopuk olmalı kadını köpek yapmalı ki değer bilinsin.
Onlar efendi değiller sessiz pısırıklar efendi ile karıstırma
Nasıl erkek seviyon
İnşallah efendi erkekle evlenirsin
Olabilir büyüdüğün aileden arkadaş çevrenden kaynaklanıyordur
Hemen ablama ordan yarım kilo keko erkek çekelim 😃
Kişiye göre değişir beni çok kişi sever çevremde
Bn seviyorum ya efendi çünkü ben zaten biraz deliyim igcjcj
@Galaxynur34Xx katılıyorum
Aynen sizi efendi erkekler fazla gelir hak etmiyorsunuz
Efendi erkeklerin bence kendi capinda bir cekicilikleri var..
kekolarda monotonlarda hepsi aynı sen en iyisi kızlara yönel
Kızlar artık temiz dürüst birini istemiyolar * seviyolar
Ama direk keko demek değil umarım. Yorumlarda direk keko..
Normal kizlar nerdeveerseri sert davranan aşağılayan erkeklere ilgi duyarlar
Aynen bazı kadınlar laf cambazı p*ç erkek seviyor ama bir o kadarda hayatının darbesini p*ç erkeklerden yiyorlar
Büyüdüğünde fikrin değişir evladım
Büyüğün zaten
P*çler seni bekliyor koş kucaklarına
🥲yokki
Tiktok erkeklerini izlemeyi azalt kardeşim
Tiktokum yok
Böyle erkeklere heves etme
Nerden özeniyorsan vazgeç
Eski sevgilim öyleydi ve onu çok seviyordum
19 yaşındasın ne eski sevgilisi gidip dersine çalış hayatını bir temele oturt
Yaşım ne alaka
Çok küçüksün diyorum bunlara kafa yorma
Ne küçüğü ben sevgilimi evine gidiyordum 30 yaşındaydı
Tamam sen bildiğini yap devam et
🥲sen evlimisin
Değilim
🥲hangi ildesin
Kardeşim iyi günler
🥲abi ama yakışıklısın ya cumaya da gidiyormuşsun tam istediğim gibi
P*Ç istiyorsun ama cumaya giden adama yürüyorsun nasıl oluyor o
Abi ama çok yakışıklısın ya
Sağol abim
Abi çıtırla takılmazmısın
Hayır 30 yaşındayım ben burdanda yorumumu sil ulu orta ne söylüyorsun
Tamam ne varki bunda nikahına almayacaksın ya beni
Hoşlanmıyorum böyle yorumlarda uzun konuşmalardan
Tamam
Kaldırmadın hala
Çoluk çocukla uğraşıyoruz 🤦🏻♂️
Kendimden bile sıkılıyorum zaten.
😂
Senin gibiler el üstünde tutuluyor işte!
Hakediyorum ama sevmiyorum ya
Umrumda degıl sizin gibiler bol bol akşam haberlerıne cıkıyor zaten bende çay pisküvımı yıyerek izliyorum
Rahmetli de sevmezdi.
Kim
gece mekanlara takılcan o zaman
Babam gece dışarda takılmama izin vermiyor
gündüzleri "gece" yap o zaman, gündüzde yapabilirsin erkeklerle
Normal. Sıkıcı olmamak için biraz ağzı laf yapıyor olması lazım, öyleleri de efendi izlenimi vermiyor işte. Buda böyle bir ters denklem 😄
özellikle ofis erkekleri falan dimi çok sııkıcılar
Hayır ya
Senin gibilere firlama erkek lazim
Severim fırlama
motorcu bul sıkılmazsın
Motorcuyla takılmıştım bikeresinde başıma bela olmuştu esrarkeşti
hadiya ben sigara bile kullanmam