İnsanlar Hiç Memnun Olmaz mı? Kusur Bulma Alışkanlığı Neden Bitmiyor?

Toplumda en çok fark ettiğim şey hiç kimsenin hiçbir şey den memnun olmaması kusur bulması mesela biri şişmansa şişko ayı gibi kötü sözler söylenmesi zayıflayınca bu sefer zargana çubuk kraker gibi hoş olmayan sözler söylenmesi

Birinin maddi durumu iyiyse egolu soguk denmesi yoksulsa fakir gibi igrenç söylemlerde bulunulması. fakat bazı kişilerin de zengin olmasa bile zengin görünmek ugruna bir telefona 100 bin TL gibi paralar vermesi ki bu kişiler maddi durumu iyi kişilere hakaret eden yargılayan kişiler olur genelde

Bir kızın yüzü güzelse maşallah demek yerine fizigi kötü burnu kötü gibi kusur aranması. fizigi iyiyse yüzü kötü işte beli daha ince olabilirdi gibi kusur aranması

Peki bu insanlar neden memnun olmuyor her şey de kusur arıyor? Neden olumlu yerler görülmüyor?
İnsanlar Hiç Memnun Olmaz mı? Kusur Bulma Alışkanlığı Neden Bitmiyor?
Cevapla