Toplumda en çok fark ettiğim şey hiç kimsenin hiçbir şey den memnun olmaması kusur bulması mesela biri şişmansa şişko ayı gibi kötü sözler söylenmesi zayıflayınca bu sefer zargana çubuk kraker gibi hoş olmayan sözler söylenmesi
Birinin maddi durumu iyiyse egolu soguk denmesi yoksulsa fakir gibi igrenç söylemlerde bulunulması. fakat bazı kişilerin de zengin olmasa bile zengin görünmek ugruna bir telefona 100 bin TL gibi paralar vermesi ki bu kişiler maddi durumu iyi kişilere hakaret eden yargılayan kişiler olur genelde
Bir kızın yüzü güzelse maşallah demek yerine fizigi kötü burnu kötü gibi kusur aranması. fizigi iyiyse yüzü kötü işte beli daha ince olabilirdi gibi kusur aranması
Peki bu insanlar neden memnun olmuyor her şey de kusur arıyor? Neden olumlu yerler görülmüyor?
Birinin maddi durumu iyiyse egolu soguk denmesi yoksulsa fakir gibi igrenç söylemlerde bulunulması. fakat bazı kişilerin de zengin olmasa bile zengin görünmek ugruna bir telefona 100 bin TL gibi paralar vermesi ki bu kişiler maddi durumu iyi kişilere hakaret eden yargılayan kişiler olur genelde
Bir kızın yüzü güzelse maşallah demek yerine fizigi kötü burnu kötü gibi kusur aranması. fizigi iyiyse yüzü kötü işte beli daha ince olabilirdi gibi kusur aranması
Peki bu insanlar neden memnun olmuyor her şey de kusur arıyor? Neden olumlu yerler görülmüyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer