İnsanlar neden böyle oldu iyi insanlar yok denilecek kadar yok, az?

Çok ağladım çok üzüldüm şimdi ise insanlar beni mutlu sanıyor. Giydiklerin ve enerjim öyle hissediyor ama aslında bu hayattan nefret ediyorum. Dünyaya neden geldiğimi bile bilmiyorum 🤷‍♀️.. Bu dünya bana çok saçma geliyor insanları tanıdıkça yalnız olmaya şeref biliyorum.

Güncellemeler
1 yıl
hissettiriyor
Güncellemeler
1 yıl
olmayı
İnsanlar neden böyle oldu iyi insanlar yok denilecek kadar yok, az?
Cevapla