İnsanları anladığım için çok yoruluyorum?

İnsanları anlamak beni çok yoruyor. Herkesi anlıyorum. Kim ne kötülük ettiyse "onun da kendince sebepleri vardı" diyorum. Ben artık kimseyi anlamak istemiyorum 😩

Güncellemeler
7 ay
Empati gücüm çok yüksek
İnsanları anladığım için çok yoruluyorum?
Cevapla