İnsanların acimasindan ve akıl vermesinden bıktım neden bu haldeyim?

28 yaşıma yeni girdim ve hayata çok geç kalmış hissediyorum bu yıl atama bekliyorum geçen yıl çok ders çalıştım ve puanım iyi gibi yani ters bir şey olmazsa atanirim diye düşünüyorum, öte taraftan bir iliskim yok sevgilim olsun hatta evleneyim istiyorum ama olmuyor, hayatım durdu kaç yıldır ilerlemiyor bu durumdan çok rahatsız ve mutsuzum, övünmek gibi olmasın ama güzel bir kızım dikkat çekiyorum böyle olduğu halde neden yalnızım bilemiyorum, insanların acınası gözlerle bakmasindan ve sürekli akıl vermelerinden bıktım artık iş ve eş anlamında hayatımı kurmak istiyorum :(
İnsanların acimasindan ve akıl vermesinden bıktım neden bu haldeyim?
Cevapla